סוכנת 007 במרחב הקיברנטי: סוכנת חשאית בריטית בכירה מונתה לעמוד בראש יחידת סייבר התקפית חדשה שנועדה לפגוע ברשתות המחשבים של מדינות עוינות כדוגמת איראן ורוסיה, ולשבש את פעילותם הדיגיטלית של ארגוני הטרור. 
ה"סאנדיי טיימס" דיווח כי הסוכנת, ששמה אסור לפרסום, התקדמה בשורות סוכנות מודיעין האותות GCHQ, המקבילה הבריטית ליחידה 8200 ולסוכנות לביטחון לאומי (NSA) האמריקאית, ועמדה בראש היחידה למבצעי סייבר התקפיים של הסוכנות. כעת מונתה הסוכנת לעמוד בראש כוח הסייבר הלאומי, יחידה חדשה של GCHQ ושל משרד ההגנה שתורכב מאנשי מודיעין והאקרים צבאיים, כאשר בשלב הראשון היא תמנה יותר מ־500 אנשי צוות ותגדל בהמשך ל־3,000 בני אדם. 
היחידה, שאמורה להתחיל לפעול בהמשך השנה, נועדה לבצע מתקפות מקדימות ופעולות תגמול נגד מדינות עוינות, כולל חדירה לרשתות מחשבים, טלפונים ניידים ולוויינים. היא גם אמורה לסכל פעילות דיגיטלית של ארגוני הטרור. "המומחית שתנהל את כוח הסייבר הלאומי אינה רק מרגלת הסייבר הטובה ביותר בבריטניה, אלא מרגלת הסייבר ההתקפית הטובה ביותר שיש במדינה הזו. נקודה", אמר גורם ממשלתי בכיר. "היא אשת הפעולה המנוסה ביותר במבצעים צבאיים". 

מנהל סוכנות GCHQ, ג'רמי פלמינג, חשף בשנה שעברה שהסוכנות כבר ביצעה התקפות סייבר נגד מנגנון התעמולה של דאע"ש. "היו פעמים בשנת 2017 שבדאע"ש גילו שזה כמעט בלתי אפשרי להשתמש בערוצים המבוססים שלהם על מנת להפיץ את מסרי השנאה שלהם", אמר. "זו הייתה הפעם הראשונה שבה השתמשנו בשיטות האלה על מנת לשבש באופן שיטתי את מאמצי האויב ברשת כחלק מקמפיין צבאי נרחב".