הותר לפרסום: בתום חקירה שניהלה היחידה המרכזית של משטרת ישראל, הצליחה לגבש את הראיות הנדרשות לשם פענוח תיק הרצח של אמינה יאסין, אשר נרצחה, עפ"י החשד, ע"י בעלה לפני 23 ימים בדקירות סכין מול חמשת ילדיה, בביתה בכפר ג'דידה מכר.
החקירה החלה בתאריך 17.8.19 עם קבלת שיחה בשעות הצהריים במוקד 100 מילד שביקש עזרה ואמבולנס במהירות עבור אימו הפצועה בכפר ג'דיידה מכר. כאשר גורמי רפואה הגיעו למקום יחד עם כוחות משטרה, אולם הבעל התבצר בתוך הבית, השליך סכינים לעבר הכוחות ולא אפשר את כניסתם לשם הגשת עזרה רפואית והגנה על שאר יושבי הבית. 
בתוך כך, שוטרי התחנה הצליחו לחדור אל תוך הבית דרך המרפסת, להשתלט על הבעל ולעוצרו. עם כניסתם של גורמי הרפואה למתחם באופן בטוח, נאלצו לקבוע את מותה של המנוחה. 

כאמור, החקירה נוהלה ביחידה המרכזית במחוז, במסגרתה נגבו עדויות רבות של שכנים ובני משפחה שאף נכחו במקום והותקפו על ידי החשוד, לצד איסוף ממצאים פורנזיים ע"י צוות מעבדה ניידת של הזיהוי הפלילי, לרבות תפיסת הסכין אשר שימשה עפ"י החשד לרצח, ובנוסף נגבו עדויות ברגישות המתבקשת מחמשת ילדיה (גילאי 2-15) של המנוחה שנכחו בבית ואף ניסו לסייע לה ולהצילה, אך ללא הואיל בשל מסוכנותו.
התיק הועבר לעיון הפרקליטות והיום הוגשה הצהרת תובע בבימ"ש השלום ובימים הקרובים יוגש כתב אישום ע"י פרקליטות מחוז חיפה ובקשה למעצר עד תום הליכים נגד הבעל -  יאסין יאסין בן ה-48, שעפ"י החשד דקר את אשתו למוות על רקע ויכוח אישי בין השניים.