מצטרף לבכירי הליכוד לשעבר: יו"ר הכנסת לשעבר מטעם הליכוד, דן תיכון, חשף הערב (שני) בכאן 11 כי בדומה לח"כ לשעבר בני בגין, גם הוא לא יצביע לליכוד בבחירות הקרובות. "אני יכול לומר בוודאות שאני לא אצביע לליכוד במתכונת הנוכחית", הפתיע חה"כ לשעבר מטעם הליכוד. "אני לא אתן ידי לשבירת הדמוקרטיה בישראל במתכונת הנוכחית. אני חושב שהדמוקרטיה עומדת בפני מתקפה קשה וצריך להגן עליה, ויפה שעה אחת קודם". כשנשאל על התנהלותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמר תיכון: "ההתנהלות כיום מסוכנת מאוד".

בהתייחס לחוק המלצות שקידם הליכוד, אמר בכיר הליכוד לשעבר: "לו הייתי יושב ראש הכנסת לא הייתי נותן להצעת החוק הזו לעלות, ולהיות מונחת על סדר היום. אני לא מבין איך וכיצד בתקופה כזו, שבוע לפני הבחירות, מציגים הצעת חוק כזו, שלא באה לסייע ליום הבחירות". 

עם זאת, הוא ציין: "אני מצדיק דבר אחד. אני עוקב אחרי מערכות הבחירות והיו זיופים, אך לא זו העת. היה זמן בשביל לתקן את הבעיות הללו, אך זה לא נעשה, אין לעשות זאת בדקה ה-94".
כאמור, הבוקר אמר בני בגין, השר לשעבר ובנו של אחד ממקימי הליכוד ראש הממשלה לשעבר מנחם בגין, כי גם הוא לא יוכל להצביע בבחירות הקרובות למפלגת השלטון.
 
בראיון בגל"צ אמר בגין: "בשנים אחרונות נדמה כי הנהגת הליכוד משקיעה מאמץ ניכר כדי להקשות ולמנוע ממני להצביע עבורה. יש מחיר להתנהגות בצורה יהירה ושחצנית".
 
אתמול תקף גם שר המשפטים לשעבר מטעם הליכוד, דן מרידור, את התנהלות חברי המפלגה, ואמר בראיון ב-103FM כי "הליכוד איבדה את דרכה ההיסטורית".