דוח מודיעין של חברת אימג'סאט אינטרנשיונל (ImageSat International - ISI), חברת הלוויינים ופתרונות המודיעין, חושף הערב (שני) תוצאות התקיפה בסוריה עליה דווח הלילה באזור אבולכמאל בסוריה.
המתחם שהותקף הוא זה שנחשף בפרסום של ISI ו-FoxNews ב-3 בספטמבר, ונמצא כ-5 ק"מ מערבית למעבר הגבול הרשמי (שאינו פעיל) בין עיראק לסוריה (מעבר אבולכמאל-אל-קא'אם), וסמוך למתחם אותו גם כן חשפה ISI אשר מהווה להערכת החברה מעבר גבול נוסף, בשליטה איראנית, בין עיראק לסוריה.
 
המרכז הסורי לזכויות אדם, היושב בלונדון, טוען כי לפחות 21 איראנים ואנשי מיליציות נהרגו ו-35 אחרים נפצעו בתקיפה הלילית שאירעה סמוך לגבול בין סוריה לעיראק. 

לאחר הדיווחים על התקיפה, מצה"ל נמסר כי לפנות בוקר זוהו מספר שיגורים כושלים משטח סוריה שלא חצו לשטח ישראל. הירי בוצע על-ידי פעילי מליציות שיעיות בהובלת כוח קודס האיראני משטח סוריה בפאתי דמשק. בצבא הדגישו כי "צה״ל רואה במשטר הסורי אחראי לכל פעולה המתרחשת משטחו". ירי הרקטות לעבר ישראל בוצע על פי הערכות מפאתי דמשק. הרקטות התפוצצו במרחק של כשני ק"מ מהשטח הישראלי. היעד כמו בתחילת השנה היה כנראה החרמון. ההערכה הסבירה היא כי יש קשר בין מבצעי הירי לתשתית שתכננה את פיגוע הרחפנים.