"שונה ב-180 מעלות ממה שמלמדים במכינות": שר החינוך לשעבר וחבר מפלגת ימינה הגיב היום (שני) בתוכניתם של בן כספית ופרופ' אריה אלדד ב-103FM על פרשת החשיפה של עמרי מניב בחדשות 13 (שבגינה הורחק משידור בערוץ), ואמר: "אם טועים מתנצלים. אתה לא זה שיזמת את הכתבה המגעילה בחדשות 13 והתנצלת. אני מאוד שמח שכמה ימים לפני בחירות יש כאן אנשים עם יושר שיודעים לתקן כשצריך. הרב נאומבורג הוא אישיות מיוחדת וטובה".

למה לא לקחו את הרב נאומבורג לדבר מול המצלמות ביום פרסום הכתבה?

"כל מי שחי את העולם הזה ידע שזה לא יכול להיות. זה חלק ממסע מאוד נרחב ורצון לצייר חלקים עיקריים בציונות הדתית כשונאי אדם וחשוכים. זה בניגוד לאמת. כל מי שאי פעם פגש בוגר מכינת עלי יודע שמדובר באנשים שרוצים לעשות טוב במדינת ישראל. כשמחפשים התבטאות של מרצה זה לא יפה וזה לא ראוי. לימין אין מונופול על הפטריוטיות ואהבת המדינה ולשמאל אין מונופול על אהבת האדם. כולם רוצים בטוב, כל אחד בדרכו, ויש מחלוקת".
 


צריך להפסיק את המתקפה על עוצמה יהודית כדי לחזק את מחנה הימין?

"נתניהו, שהוא הפוליטיקאי הכי מיומן במדינה, בדק את הנושא במשך עשרה ימים והגיע למסקנה שאין לאיתמר בן גביר סיכוי לעבור. בן גביר משרת, שלא מרצונו, את השמאל. זו מכונה לגריסת מנדטים וקולות ימנים".
 
אז למה סקר 'וואלה' נותן לעוצמה יהודית ארבעה מנדטים?
"כל פעם אחרי הבחירות כולנו נשבעים שלא נקשיב עוד לסקרים. יש הטייה לא סימטרית בסקרים. אצלנו תוצאות האמת היו נמוכות בהרבה מהסקרים לכן הפקנו את הלקח והתאחדנו. צריך להפנים – מה שיאפשר לשמאל לעלות לשלטון היא הצבעה לבן גביר".