"שתיהן איומות": לדברי אביעד קיסוס, בתוכניתו ב-eco99fm עם טל ברמן, את התוכנית האחרונה של אופירה וברקוביץ' (המשודרת ב"קשת 12") ראה עוד מעבר לים. תוך כדי הצפייה תהה: "מאיפה הגיעה הצרבת? מכל הגועל שאכלתי? או מאנשים שהם פשוט 'גארבג''?". לדבריו, התוכנית שאמורה לדבר על אקטואליה, הייתה נחותה וחסרת כל אינטליגנציה.



במרכז הביקורת של טל ואביעד עמד אייל ברקוביץ'. "הוא נמצא בתוכנית כקישוט רועש, לא אומר דבר אחד שיש לו משמעות, ואף צועק סתם כי הוא מרגיש שקולו מזמן לא נשמע. מה גם שהוא לא מבין שהוא בטלוויזיה - אז במידה והמרואיין מחמיץ דבר שאמר הוא יחזור עליו גם עוד 3 פעמים". טל הוסיף: "ניתן להפוך אותו, דעותיו תלויות בתגובה שהוא מקבל מהמרואיין".



 

בהמשך אותה תוכנית, כשאופירה אסייג ומירי רגב התעמתו, אצל אביעד לא נרשמה סמפטיה מיוחדת: "כצופה אני לא מזדהה עם אף צד, כלום פה לא מייצג אותי, שתיהן איומות". עוד הוסיף כי כשהועלה נושא כתבי האישום של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמרה השרה רגב לאופירה שלא תדבר איתה על כך. אופירה התעצבנה, והכעס הזה ליווה את הריאיון כולו. "די, מה זה 'אל תדברי איתי'?", צעק אביעד.



יתרה מכך, ציין כי אופירה פנתה אל השרה רגב כ'מירי מתוקה'. גם תשובותיה של רגב לא היו מכבדות במיוחד. "ברגעים שרגב חזרה לדף המסרים, היא נשמעה הכי פחות עלובה, ואילו כשהיא דיברה את שלה, רציתי לרדת למקלט", אמר קיסוס.

על אופירה, לעומת זאת, רשם קיסוס ניתוח שפת גוף: "ברגעים שבהם היא מתכוונת לשאול שאלה עיתונאית רצינית - היא פתאום מעלה את הכתפיים למעלה".

"יאיר נתניהו, הגיע הזמן למצוא עבודה"

אביעד סיפר כי אופירה שאלה את אייל גולן האם הוא תחת כישוף. אביעד לא הבין איך עונים על שאלה כזאת, וציין כי אייל בעצמו לא ידע. "אין דבר כזה כישוף, אבל, מצד שני, אם לפני רגע אמרה מירי רגב שמי שיקבע את הבחירות זה הקב"ה, אז באותו עולם אכן יש כישוף".

טל: "באמת מה עונים על שאלה כזאת? אלא אם כן הוא תחת כישוף ואז הוא לא ידע לענות שהוא תחת כישוף".

קיסוס תהה למה אנחנו מתעסקים בכישופים ובקב"ה, אם לא בגלל שהמציאות שעל פני האדמה היא כל כך בלתי נסבלת. "אם נתבונן במציאות כמו שהיא, נגלה שאופירה יושבת ומראיינת את אייל גולן, ביום שבו פורסם תחקיר איום ונורא ב'הארץ' ולא שואלת אותו שאלה אחת על זה".

טל: "הרבה יותר נוח לדבר על הכישוף, על העוקב, על דניאל גרינברג ועל ההפרדה מהחברים, מאשר על המעשים עצמם". עוד ציין כי פשוט צוחקים עלינו בדיבורים האלו.



אביעד: "אם מירי רגב תרד מהקב"ה, נצטרך להתמודד עם ראש הממשלה, לכאורה, המושחת ביותר שהיה אי פעם". לדבריו, "כדי שלא נצטרך להתעסק בכמה איום הוא, אנחנו מדברים על כישופים, מה זה הדבר הזה? זה גארבג'".

בתגובה השיב טל כי הרייטינג הוא הקובע. "תראה, זו לא מהדורת החדשות, שבה לא מתעסקים בכישופים. מעצם זה שהתוכנית מצליחה ניתן לראות שאנשים נהנים לצרוך את התוכן הזה, וזה השיח שהם שמחים לקבל".

בסוף התוכנית דיברו אופירה וברקו על יאיר נתניהו, לאחר שצייץ בטוויטר את מספרה של אסייג. טל הוסיף: "לריב עם אנשים בטוויטר זה לא חיים. מה עם עבודה?", ואביעד סיכם: "גיל 29 זה זמן לעשייה".

עריכה: ליאל עזור