תרחיש הלקוח מהקונספירציות ההוליוודיות ההזויות מתפתח לפני הבחירות: רה"מניהו, עבריין לכאורה, פרנואיד שרודף את רודפיו לכאורה, מגובה בשרי וח"כי השטיח המסמורטטים שלו, דורש, לכאורה, לבצע פוטש שלטוני, פוליטי ומשפטי, כוחני ואלים, בישראל שלפני, בעת ואחרי הבחירות. המטרה: הרחקת יום הדין, השימוע וכתבי האישום נגדו בגין עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים. האמצעי: התקפה מרוכזת, מאיימת ומשתקת על שומרי הסף הבודדים עם האצבע בסכר - היועמ"ש המותש, הפרקליטות והמשטרה, שמ"מ מפכ"לה הינו תלוי השר לביטחון פנים ארדן, המתפחדן מול זדון ושיגעונות רבו, ושיבוש אנדרלמוסי וכאוטי של כל התהליכים החוקיים במערכת הבחירות. רוב מעוזי הרגולציה שנועדו להתריע, לעצור ולהוקיע עבריינות וכוחנות, נכבשו ברובם בידי נרצעי ביבי, כמו מתניהו מטרטר המדינה ("התקפת גנץ על אנגלמן, עובד ציבור בכיר, חוצה כל קו אדום", זמררו הביביאטים, שתמיד עוצרים בירוק, כידוע, את דף המסרים, מהצהרות בלפור), והרב פרופ' הרשקוביץ, נציב שירות המדינה.
 
שבוע לבחירות. מדינאי העל שלנו, שתלה את כל יהבו, הזדהותו ותדמיתו במנהיג העולם החופשי כביכול, טראמפ, עם חינוּף לפוטין וחיבוק למנהיגים הניאו־פשיסטים בעולם, מתחיל להיראות כסתם צייד פוטואפים עם סלבס (ר' בגידת טראמפ עם האיראנים, לכאורה). ועדיין, הוא שמכתיב אצלנו את סדר היום, בכפוף לחמאס, שרהיאיר, בן־גביר ונסראללה. כחול לבן רק מגמגמים מולו. הוא מצליח לטשטש לציבור את ערימת תיקיו ואת החקירות הקריטיות שעוד עלולות ליפול עליו בנושא הצוללות ומניות הדודן, הכל בעזרת ספינים מסוכנים, שהאחרון בהם, אך בוודאי לא האחרון שהוא זומם, היה המאבק הכושל לחוק הצבת מצלמות הליכוד בקלפיות האזרחים הערבים, להפחידם. אך סמכו עליהם שימשיכו בספיניהם ויעשו הכל כדי לקדם סירוב לאומי לתוצאות הבחירות, במקרה שהביבאים לא ישיגו ניצחון מבטיח חסינות - וממנו לנווט לכאוס גדול ואלים; ספונטני, לכאורה. כל המתווה הארדואני הזדוני, שבו הוא ושרתיו מושקעים מזמן - מהתמיכה באלאור אזריה נגד הרמטכ"ל ושר הביטחון, דרך החוק הצרפתי, אחזור חוק החסינות, חוק ההתגברות, שִׁמְרוּן ביה"מ העליון והחלשתו, ההתקפות והאיומים על התקשורת החוקרת, מינויי אנ"ש לתפקידי מפתח ועד למצלמות בקלפיות. הכל ביחד, לכאורה, נועד ליצור את הכאוס האנרכי משבש הכל, לפני, בעת ואחרי הבחירות. 
 
איזה פנים יהיו לכם, שרים וחברי הכנסת של הליכוד, השותפים להנצחת הכיבוש ולמדינת האפרטהייד, לשלילת השוויון האזרחי בחוק הלאום הגזעני, לסרבנות לכל הסדר מדיני, להפיכת היהדות למתנשאת ומרושעת, להדתת ישראל בשלטון ההלכה ולחיי נצח על החרב? איך תיראו אם ינוצח נתניהו בבחירות? איך תתרצו את שתיקותיכם, עליבותכם, לקקנותכם ועצימת עיניכם, שאפשרו למנהיגכם לקרב את ההון, לזרז את הריקבון והשחיתות, את ההטרלה הלאומית, באמצעות הריסת הסדר המשפטי והחברתי, ההפחדה והחשבונאות, ההסתה המפלגת ושנאת האחים? איך תירשמו בהיסטוריה? כמשת"פים עלובים בפוטש לניפוץ הדמוקרטיה הליברלית, למרי ואולי חלילה למלחמת אזרחים? איפה תקברו את עצמכם במקרה של שינוי או מהפך? והפעם, נקווה, בלי ההגדרה המקטינה "לכאורה", שאולי תיעלם סוף־סוף מהלקסיקון הפוליטי־משפטי. 
 

ואם ינסו שוב, הביבאים, לפרוץ את הסכרים בשבוע הקרוב, אולי ראוי שהנשיא יכריז על עת חירום לאומי וימצא דרך חוקית להגן על הדמוקרטיה ממהרסיה - ואז יבוטל השימוע לנתניהו ותוקדם הגשת כתבי אישום נגדו. שהרי הוא ותיקיו הם הסיבה והמסובב לכל הכאוס המתקרב. ועד אז, שמרי נפשך, ישראל.