ההשקה החגיגית: אפל קיימה הערב (שלישי) את אירוע ההשקה המסורתי שלה, המתקיים מדי שנה בשבוע השני של ספטמבר, וחשפה בו חידושים רבים,


בהם שלושה אייפונים - אייפון 11, אייפון 11 פרו ואייפון 11 פרו מקס. בדומה לאירועים הקודמים, פרטים רבים על המכשירים דלפו לרשתות החברתיות בחודשים האחרונים. זו היתה הפעם הראשונה בה אפל העבירה את האירוע בערוץ היוטיוב הרשמי שלה. 





האירוע החל בסרטון שמציג את השינויים שעברו המכשירים בשנים האחרונות. בין היתר הפרידה מכפתור הבית לטובת כפתור המגע והפריסה מחור האוזניות. ההכרזה הראשונה היתה על שירות הזרמת משחקים בשם apple arcade שיכלול לחצן arcade נוסף לחנות האפליקציות בו יהיו למעלה ממאה משחקים בלעדיים שיהיו זמינים לכלל מכשירי החברה. השירות יהיה זמין החל מ-19 בספטמבר בלמעלה מ-150 מדינות ויעלה 4.99 דולר לחודש.

אייפון 11: האייפון 11 מצויד במסך רטינה  בגודל 6.1 אינץ' ובמערך צילום משודרג הכולל שתי מצלמות אחוריות. כל אחת מהן ברזולוציה של 12 מגה פיקסל ויש להן מפתח צילום של 120 מעלות. פיצ'ר חדש במצלמה מאפשר לראות מחוץ לפריים, דבר המתאים לצילומי נוף. כמו כן, המכשיר מצויד במצב לילה. בחברה ציינו כי האייפון 11 הוא המכשיר בעל איכות הוידאו הגבוהה ביותר עד כה. המצלמה הקדמית מצוידת ב-12 מגה פיקסל והעדשה השנייה עם 7 מגה פיקסל. כמו כן, הסוללה צפויה להחזיק שעה יותר מאשר באייפון XR. תג המחיר יעמוד על 699 דולרים. 
 
לאחר מכן הוצגו שני דגמי האייפון 11 פרו, להם שלוש מצלמות בחלק האחורי. הם זמינים בירוק חצות, אפור חלל, כסוף וזהב.  המכשיר בגודל 5.8 אינץ ייקרא אייפון 11 פרו והמכשיר עם המסך בגודל 6.5 אינץ ייקרא אייפון 11 פרו מקס. הסוללה באייפון פרו תחזיק 4 שעות יותר מהאייפון XS האייפון מקס פרו יחזיק 5 שעות יותר מהאייפון XS MAX. לאייפון פרו יש מצלמות ברזולוציה של 12 מגה פיקסל מפתח צילום של 120 מעלות. העמידות למים ולאבק השתפרה וכך גם הזיהוי פנים.  אייפון פרו יעלה החל מ999 דולרים וגרסת המקס תעלה למעלה מ-1099 דולרים.  ניתן יהיה להזמין אותם החל משישי הקרוב בשעה שלוש בצהריים שנון ישראל. הם יגיעו לחנויות שבוע מאוחר יותר.

אפל ווטש: הדור החמישי של השעון של אפל. המסך יהיה דלוק כל הזמן עם חיי סוללה של 18 שעות. מצפן מובנה. 399 דולר לרגיל 499 דולר לסלולרי מובנה. ניתן להזמין כבר עכשיו. יגיע לחנויות ב-20.9
 
אפל טי וי פלוס: התוכניות הראשונות יעלו ב-1 בנובמבר השנה. אפל טי וי פלוס יהיה זמין בלמעלה ממאה מדינות ב-4.99 דולר לחודש. אייפד: הדור השביעי של האייפד מעוצב על מנת להוציא את המיטב ממערכת הפעלה המיוחדת. המסך יהיה בגודל 10.2 אינץ ויכלול כ-3.5 מיליון פיקסלים.