ג'ייד סבאג' בת ה-28 בילתה שלוש שעות וחצי בנסיעות והוציאה 93 ליש"ט כדי לפגוש את הדייט הגרוע שהכירה ברשת ההיכרויות "טינדר". אלא שהפגישה הרומנטית הסתיימה מהר מהצפוי לאחר שהפרטנר העליב אותה כשיצאה מתחנת הרכבת.



הבחור בן ה-27 אמר לה שהיא "העלתה במשקל" והאשים אותה בכך שהיא לא נראית בכלל כמו בדייט הקודם של השניים, ארבעה שבועות קודם לכן. השניים התקדמו יחד לרכבו של הבחור החצוף והוא החליט לזרוק לה הערה נוספת על משקלה, בזמן הזה ג'ייד התעשתה מההלם הראשוני ואמרה לו שהוא מתנהג בחוצפה.



השניים,שנפגשו מספר פעמים לפני הדייט המאכזב, היו אמורים לשבת לשתות יחדיו, אך הדייט נגמר בתוך חמש דקות בלבד. לאחר הדייט ג'ייד סיפרה ש"היה ברור שהוא רצה לבטל את כל העניין, אבל עדיין קיוויתי שנוכל ליהנות, אז התקדמנו לכיוון הרכב שלו. אבל הוא אמר, 'אני יכול להגיד את זה, זו עובדה. עלית במשקל, אז אני יכול להתבדח על זה'. החלטתי לענות לו בגסות בחזרה והוא טען שהכנסתי אותו למצב רוח רע ושעדיף שאחזור הביתה".



לאחר הדייט הגרוע החליטו לפתוח לג'ייד דף תרומות כבדיחה כדי להחזיר את הכסף שהוציאה על הדייט, אך באופן מפתיע היא הצליחה לגייס כבר חצי מהכסף אותו בזבזה.