התפתחויות בציר הרשע: לאחר החשיפה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, אמש בדבר האתרים האיראניים לפיתוח גרעיני, והדיווחים על חיסולו של הבכיר בחיזבאללה בביתו, פרשן חדשות 13, צבי יחזקאלי, הגיע היום (שלישי) לפרשן את ההתפתחויות בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM: "הבכיר בחיזבאללה היה האדם שאחראי על הביטחון, קורים שם דברים שנסראללה לא יודע לגביהם". על איראן הוסיף: "הם התרגלו לכך שישראל קוראת אותם כמו ספר פתוח".





"את המכה גדולה גם כבר ספגו כשלקחו להם את הכספות. האיראנים כבר התרגלו שישראל קוראת אותם כמו ספר פתוח. הם נבהלו מהפרסום אבל התכוננו לזה. הם סומכים על דעת הקהל האירופי שלא תקנה את זה. ויש להם על מה להסתמך. העולם לא כל כך נופל מכיסאו שהיה לאיראנים כוונה להגיע לנשק גרעיני ממשי. איראן מבינה שלישראל יש עליונות מודיעינית ואם האירופאים יקנו את הסיפור הישראלי אפשר יהיה לשנות כאן הרבה מאוד".


סבא"א הלכה לבחון את האתר שבזמנו רה"מ טען שיש בו סימנים של אורניום. זה לא מדויק לומר שהעולם מתעלם.
"והם אכן מצאו בו אורניום. הסוכנות לאנרגיה אטומית היא ארגון בלי שיניים. האם בעקבות הגילויים האלו אירופה תרד מהתוכנית לבצע מעקף להסכם הגרעין? יכול להיות שהתשובה היא לא. הסוכנות כנראה מיישרת קו כי ישראל מעבירה להם חומרים רציניים, אך ספק אם האירופאים יישרו קו".
 
יש עוד מידע על אותו בכיר מחיזבאללה שנמצא מת בדירתו?
"להגיע לאדם כזה זה עוד מכה פנימית עבור חיזבאללה. זה אומר שקורה משהו שנסראללה לא שולט בו וזו עוד אחת מהחששות שלו".

מדובר בנאמן גדול של נסראללה?
"זה היה האדם שהיה אחראי על הביטחון. הוא לא היה פעיל זוטר. אנשים שם לא נעלמים כל כך מהר. זה היה חיסול".