טיפקס, בן ושירי ארצי וסיוון טלמור על במה אחת: כמדי שנה בחוה"מ סוכות, גם השנה יתקיים פסטיבל הילדים הגדול בישראל- "צלילי ילדות". זוהי השנה ה-19 של הפסטיבל ועד כה ביקרו בו כ-150 אלף איש שזכו להנות מתוכנית אמנותית מגוונת ואיכותית של מופעי תיאטרון, מחול, קולנוע, אנימציה וסדנאות יצירה לילדים שאת כולם עוטפת כמובן המוזיקה על כל גווניה. הפסטיבל יתקיים בין התאריכים 15-17 באוקטובר 2019 בתיאטרון חולון.



השנה, יעלה הפסטיבל מספר שיא של 6 הפקות מיוחדות וחדשות, אשר הופקו במיוחד עבורו. התוכנית האמנותית עוסקת בערכים של חיבור וקרוב לבבות, סובלנות, קבלת האחר ודיאלוג בין דורי ומזמינה את קהל הילדים וההורים לקחת חלק פעיל בתוך המופעים.



הקונצרט המרכזי "מסביב לעולם בשישים דקות" הוא מסע מוזיקלי חוצה גבולות בקונצרט מולטימדיה שמשלב קטעי אנימציה מרהיבים בעריכתו של דוד שליטא, מבכירי יוצרי האנימציה בישראל ואוצר פסטיבל "אנימיקס", נגינה של תזמורת סימפונית חיה ובהשתתפות השחקנים והזמרים רות רסיוק ודני לשמן.





כמו כן, בהמשך להצלחה המסחררת שהחלה אשתקד עם המופע של להקת "הדג נחש", גם השנה הזמין הפסטיבל מוזיקאים מהשורה הראשונה לקחת חלק בפסטיבל והשנה תהיה זו "טיפקס", אשר תעלה במופע מקורי לילדים ולכל המשפחה, אשר יכלול את הלהיטים המוכרים והמזוהים עם הלהקה כגון: "בתוך נייר עיתון", "עננה", "מה עשית", "איזה עולם" לצד שירים שיבוצעו לראשונה במופע במתכונת אחרת.



עוד במסגרת המופעים המיוחדים: "ילדותי השנייה" במסגרתו צמד אמנים ידועים כגון שירי ובן ארצי, סיוון טלמור והפסנתרן אלעד אדר מקריאים ושרים את סיפורי ושירי הילדות שהשמיעו להם בילדותם, בליווי מוזיקה חיה.



"הקונצרט הראשון שלי"- קונצרט להורים לתינוקות ופעוטות, עשיר בצלילים, תנועה ומגע אשר פותח ע"י ד"ר אורי לשמן ואיריס גרנות, מנהלת מרכז " טיפ-טף" להתפתחות הילד, בהנחיית אמנית החלילים חפציבה זר אביב ונגנית הנבל - סוניטה סטניסלאו. בנוסף, לאורך כל ימי הפסטיבל יתקיימו פעילויות חינמיות לילדים ולכל המשפחה ברחבי התיאטרון וביניהן: סדנאות קליי, מופע קוסמות, מופע בלונים ועוד



פסטיבל "צלילי ילדות" מתקיים ביוזמת עיריית חולון בניהולו והפקתו של תיאטרון חולון, בראשותו של גיא תלם, בניהולו האמנותי של ד"ר אורי לשמן ובהפקת עינת בסר.