"אנחנו יושבות במרפסת, בת חן ואני, שותות וויסקי, והיא שואלת: 'מה דעתך שאכתוב לך תפקיד?'". כך נזכרת אורנה בנאי ברגע שבו זוגתה לשעבר, בת חן סבג, הציעה לה להשתתף בעונה השלישית של הסדרה שיצרה, "מטומטמת". (תעלה ב־22 בספטמבר ב־HOT3 ב-22:15). "אמרתי לה: 'השתגעת?', אז היא שאלה: 'למה?', אמרתי לה: 'לא יודעת, מפחיד אותי קצת, לערבב כאילו עבודה וחיים'. שאלתי: 'ואם נריב?', היא ענתה: 'לא נריב!'. שאלתי: 'ואם לא נהיה ביחד בפרמיירה?', היא ענתה: 'נהיה ביחד בפרמיירה'". סבג טעתה, בנאי צדקה, ואכן, לפרמיירה של העונה השלישית של "מטומטמת", הגיעו בנאי וסבג בנפרד. חרף פער הגילים ביניהן (בנאי בת 52, סבג בת 35) - הן הצליחו לתחזק זוגיות להטב"ית פוטוגנית ביותר עד הפרידה שהתרחשה לפני כארבעה חודשים. בהקרנת הבכורה החגיגית השבוע התקיימה גם הפגישה הראשונה ביניהן אחרי הפרידה. זה קרה, כמו תמיד, לנוכח תקתוקי הפלאשים.
 

אורנה בנאי. צלם : כפיר זיו
אורנה בנאי. צלם : כפיר זיו


"זה כואב, זה מוזר, זה מאוד מוזר, אבל זה הבמאי למעלה שמחליט", אמרה בנאי בהתרגשות ניכרת. "והוא יודע מה הוא עושה".
 
"מטומטמת", קומדיית פשע יומית, עלתה לפני שלוש שנים, והפכה בן לילה ללהיט טלוויזיוני. על הדרך היא הזניקה את הקריירה של סבג, שהפכה ליוצרת מוערכת וכוכבת.

אורנה בנאי, בת חן סבג. צלם : שוקה כהן
אורנה בנאי, בת חן סבג. צלם : שוקה כהן
 
הסדרה היומית נפתחה בסיפורה של שירי (סבג), שחקנית בת 30 שנראית צעירה בהרבה, חולת קרוהן, מרבה להסתבך, סטלנית ואלכוהוליסטית סדרתית, שנאלצת, בהוראת המשטרה, להיכנס לנעליה של סוכנת סמויה בבית ספר תיכון, כדי להציל את בן זוגה שנעצר בחשד לאחזקת סמים. בעונה השלישית שירי כבר בורחת לחו"ל עם מנהל התיכון (מוקי), פלוס מיליון יורו.

"מטומטמת" זכתה בחמישה פרסים בטקס האקדמיה לטלוויזיה ב־2016 וב־2017, כמו גם גרפה תוך חודש וחצי שמונה מיליון הזמנות ב־HOT VOD.
"בת חן כתבה לי תפקיד בן זונה", מגיבה בנאי בחיוך חצי עצוב: "אני משחקת חוקרת מח"ש בשם עדה שוחט. מפחידה, קשוחה, אבל בסך הכל רוצה אהבה. כמו כולנו".

מטומטמת, עונה 1.  יח
מטומטמת, עונה 1. יח

 
גם את מפחידה וקשוחה?
"איזה מפחידה? אני ציפור פצועה. הצלחתי להתחבר לעדה, כי יש בי גם חלקים חזקים, אבל בפנים אני מאוד רכה".

ספרי על חוויה מהצילומים.
"להגיע כל בוקר ולראות את בת חן, זה אושר גדול. גם את שי קפון, הבמאי המדהים, שהיה לי כיף גדול לעבוד איתו. כל פעם ששיחקתי סצנה וראיתי את בת חן ושי מסתכלים עליי, זה הפך אותי למאושרת".