רשת מוצצים חנכה השבוע את סניפה הגדול ביותר בראשון לציון. החנות המשתרעת ע"פ 1,300 מ"ר מהווה חלק בלתי נפרד מתהליך מיתוג מחודש של הרשת. חנות הענק בראשון לציון, ואולי הגדולה ביותר של הרשת, נבנתה כך שתאפשר לצרכן למצוא תחת קורת גג אחת את המבחר הגדול ביותר של מוצרי תינוקות. "אנו מעוניינים לספק חוויית שירות מתקדמת ומציעים את המחירים הנמוכים ביותר בשוק", מציין מנכ"ל הרשת, ניר גודארד. לדבריו, רשת מוצצים מודעת ליוקר המחייה בישראל ותמשיך במאבק להורדת כל מוצרי הצריכה הקיימים בעולם התינוקות.



בתוך כך, גודארד טוען כי הרשת מציעה כעת מחירים הזולים יותר מהענקית האמריקאית אמזון, והיא אף מוכנה להשוות מחירים עבור לקוחות שימצאו מחירים זולים יותר. לדוגמה, מחיר ברשת מוצצים של עגלת פוקס מהמותג הפופולרי בוגבו עומד על 4,249 שקלים, בעוד שבאמזון הוא נמכר ב-6589 שקלים, לא כולל עלויות משלוח של 929 שקלים ומס של 1045 שקלים - הפרש של מ-2000 שקלים.



סניף מוצצים בראשל"צ. צילום: צ'ינו



לאחרונה אף השיקה הרשת קו מוצרים פרטי של מוצרים מעולמות הטקסטיל תחת השם BooBee. מטרת המותג הפרטי לתת מענה למוצרים גנריים במחיר הזול בשוק. ניתן למצוא מנעד רחב של פריטים כמו ביגוד ראשוני, שמיכות, מגבות ועוד. לטענת גודארד, כבר היום מהווים מכירות המותג 6% ממכירות הרשת כאשר היעד הוא להגיע ל-15% מסך המכירות.



רשת מוצצים הוקמה בשנת 2000 על ידי האחים גיל ואסף כהן במטרה לתת מענה לכלל ההורים ולזוגות צעירים בפרט, ולשבור את המונופול של הרשת המובילה והיקרה. חנות הענק שהושקה בראשון לציון כוללת מגוון רב של מוצרים ממותגים מובילים, בהם: 50 סוגי עגלות וטיולונים, 25 סוגי מושבי בטיחות, 25 סוגי כסאות אוכל ו-20 סגנונות של חדרי תינוקות המעוצבים בטרנדים העכשוויים ביותר.