אמו של אחד הנערים החשודים בתקיפתו של ישי שטרית בן ה-17 מטבריה, שיתפה את אילה חסון ב-103FM בימים הסוערים שהיא ובנה עוברים כעת, והתנצלה בשמו על המעשה: "ברור שאני מתחרטת". מקרה התקיפה הקשה של ישי שטרית, נער בן 17, התרחש ביום שני בטבריה, קצת אחרי השעה 12:00, על ידי קבוצת נערים. 

שטרית יצא מבית הספר וכשעבר ליד בית ספר סמוך, הותקף על ידי קבוצת נערים בגילאי 14-17. לדבריו החבורה מנתה שמונה תוקפים. הוא סיפר כי הם הפילו אותו למדרכה וכששכב חסר אונים אחד התוקפים בעט בפיו. כתוצאה מהבעיטה נעקרו מפיו ארבע שיניים והוא הובהל לטיפול רפואי. על פי חוות דעת רפואית שנמסרה להוריו הנזק שנגרם לו קשה והוא ייאלץ לעבור טיפול שיקומי ממושך בפיו.
איך אתם מתמודדים עם האירוע?
"קשה".

אז מה קרה?
"הבן שלי מואשם על קטע מינורי. זה לא הבן שלי ששבר לילד את השיניים, זה לא הבן שלי שעשה את האלימות הקשה. הבן שלי בהלם, הוא בשוק. אתמול הוא קם באמצע הלילה ועשה פיפי במיטה מהפחד. ילד בן 14. אני גם סובלת, כבר שני לילות שאני לא ישנה. זה ילד שנגרר. אנחנו בית טוב. יש לנו שם טוב בטבריה. זה ילד מפונק אחרי שלוש בנות. מה היה חסר לו בבית? מה אין לו".
מה הוא מספר שהיה שם?
"שהם התחילו לריב בוואסאפ, לכתוב קללות".

 
ואיך זה הגיע לכדי אלימות פיזית?
"הוא יצא החוצה. מדובר בארבעה ילדים. ב'חדשות 13' אמרו שזרקו את הילד לבור. לא זרקו אותו לבור אלא בכניסה לבית הספר. היו מצלמות וזה המזל שלי. הבן שלי נתן לו בעיטה ביד, הוא זז אחורה ונפל וכעת הוא עם גבס".
 
אז מי שבר לו את השיניים?
"מישהו בגיל של הבן שלי, בן 15".
 
אתם מכירים סוג כזה של אלימות?
"ממש לא. זה החברה הרעה. לא יודעת מה היה שם. גררו אותו. הוא ילד טוב שלומד והמורה אוהבת אותו. ביום האירוע המורה התקשרה כל חצי שעה, היא לא הייתה רגועה. כל הצוות מתקשרים ושואלים לשלומו".
 
את רוצה לומר משהו למשפחה של הילד שנפגע?
"ברור. היום זה הילד שלהם, מחר זה יכול להיות הילד שלי. אני שוללת אלימות. אין דבר כזה. אנחנו אלימים? אני מאוד כעסתי על הבן שלי, אפילו שהוא בן 14. אמרתי לו 'תתאפס על עצמך – תראה לאן הגעת'. את חושבת שהוא לא פחד כשהוא הגיע למשטרה? שכשהוא הגיע למשטרה הוא אפילו לא בכה ולא אמר להם שהיד שלו כואבת. רק אחרי שלוש שעות השוטר ראה שהיד שלו התנפחה וניסה להזיז לו אותה, הילד צעק מכאבים ולקחו אותו למיון. עד אז הוא ישב בשקט וסבל".
 
במצלמות רואים את חלקו בתגרה הזאת בוודאות.
"בוודאות. הבן שלי נבהל. הוא סיפר לי שהוא קיבל מכה וכאב לו ואז הוא ראה ששוברים לילד את השיניים, הוא נבהל. הוא אמר לי 'אני לא ידעתי שזה יגיע למצב כזה'".
 
זה היה יכול להגיע לרצח.
"השם ישמור. זה מפחיד. את קולטת מה אני עוברת? זה לא מתאים לו ולא מתאים לנו. גידלתי שלוש בנות לתפארת, הוא הבן הצעיר שלי ואין אלימות ואין כלום".
 
את רוצה להעביר מסר נוסף לסיום?
"אני יודעת מה הילדים האחרים עוברים. ברור שאני מתחרטת, מצטערת ומבקשת אלף ואחת סליחות אך גם אני מתמודדות עכשיו עם קושי. גם הילד שלי בפחד".