יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, מככב לא מעט בכותרות בעקבות הציוצים הפרובוקטיביים שלו בטוויטר, בהם הוא תוקף פעמים רבות אנשי תקשורת שונים. הערב (חמישי) התראיין לראשונה לטלוויזיה הישראלית, אצל בועז גולן בערוץ 20, זאת לאחר שכבר התראיין לפני כשלושה חודשים לאתר אמריקאי.  



נתניהו הצעיר התייחס להשלכות של חייו באור הזרקורים הפוליטי מאז היה ילד קטן. "אני משלם מחיר מאוד כבד על זה שאני מבטא את עצמי ברשתות החברתיות אבל כל החיים שלי ישבתי מול הטלוויזיה כשהייתי בגן כשהייתי בבית ספר וראיתי את השקרים והביזוי הנורא שההורים שלי עוברים ובכלל כל מחנה הימין".




"הרגשתי שאני לא יכול לשתוק יותר ואני חייב להביא גם את האמת שלי וגם את האמת של ציבור מאוד גדול במדינת ישראל", המשיך ואמר, "הרשתות החברתיות זה כלי דמוקרטי נפלא ופלורליזם אמיתי שנותן חופש ביטוי גם לי וגם לחלק גדול מעם ישראל שלא מקבל שום ביטוי בתקשורת המיינסטרים". 

עוד אמר נתניהו כי "זה משהו שאני צריך להתמודד איתו כל החיים. עשו עלי חרצוף כשהייתי בן 5 בניגוד לחוק הגנת הילד. כשהייתי בן 17 לפני הגיוס עשו עלי תחקיר מאוד גדול. מה כבר אפשר לעשות תחקיר על ילד בן 17? ההוא בגן אומר עליו ככה? ההוא בכיתה ב' אומר עליו ככה? זה מגוחך.
"אנשים לא מבינים כמה זה קשה. אנשים שכתבו עליהם פוסט לא נכון בפייסבוק או באינסטגרם אנשים ייקחו את זה מאוד קשה. פה זה לא פוסט זה המהדורות המרכזיות וכותרות העיתונים יום יום. על ההורים שלי 30 שנה ועלי בשנים האחרונות. זה פוצע, זה כואב. זה כמו סוג של לינץ' שהנשמה שלך עוברת פעם אחר פעם".