מתקרבים לסוף: חדשות 12 וחדשות 13 פרסמו הערב (שישי) את הסקרים האחרונים שלהן, כאשר החל ממחר אסור לפרסם סקרים. למעשה, הסקר הבא שיפורסם יהיה המדגם בליל הבחירות ביום שלישי בשעה 22:00.
מהסקר שפורסם בחדשות 12 עולה כי מפלגות הימין לא מגיעות ל-61 מנדטים ללא ליברמן. עוצמה יהודית, שרה"מ נתניהו קרא שלא להצביע לה, עוברת את אחוז החסימה ומקבלת ארבעה מנדטים. מפלגת הליכוד מתחזקת מהסקר הקודם ומשתווה לכחול לבן עם 32 מנדטים כל אחת. הרשימה המשותפת זוכה ל-10 מנדטים. ימינה ויהדות התורה מקבלות 8 מנדטים כל אחת וכך גם ישראל ביתנו. ש"ס עם שבעה מנדטים, המחנה הדמוקרטי שומר על כוחו עם שישה והעבודה-גשר של עמיר פרץ ואורלי לוי אבקסיס מאבדים מנדט אחד ומקבלים 5 בלבד.
גם ארבעה ימים לפני הבחירות, על פי סקר חדשות 12 אף אחד ממנהיגי המפלגות הגדולות שבראש הגושים לא יוכלו להקים ממשלה לבד. לגוש הימין 44 מנדטים ויחד עם החרדים הוא מתחזק ומגיע ל-59 מנדטים. גוש המרכז שמאל מגיע ל-43 מנדטים, יחד עם הרשימה המשותפת הוא מגיע ל-53 ונראה שגם עם ליברמן יהיה לו קשה להקים ממשלה.

הסקר חדשות 13 מציג תרחיש של תיקו בין הליכוד לכחול לבן, בו כל אחת מקבלת 32 מנדטים. ישראל ביתנו עם תשעה מנדטים וכך גם ימינה, יהדות התורה עם שבעה וש"ס עם שישה. המחנה הדמוקרטי עם חמישה מנדטים, העבודה-גשר ועוצמה יהודית עם ארבעה מנדטים כל אחת. עוד עולה כי מנהיגי שני הגושים לא יוכלו להרכיב ממשלה בלי ליברמן, כאשר גוש הימין עומד על 58 מנדטים ולמעשה זקוק רק לחלק מהמנדטים של ליברמן כדי להגיע ל-61 מנדטים. גוש המרכז שמאל עומד על 53 מנדטים וליברמן כאמור על תשעה.