יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה, תקף הערב (שבת) בחריפות את ראש הממשלה בנימין נתניהו וכינה אותו 'פסיכופט'. בראיון לתוכנית 'פגוש את העיתונות' בערוץ 12 אמר עודה: "לפני ארבע שנים אמר 'הערבים נוהרים', עכשיו אמר הערבים גונבים, לפני שלושה ימים אמר הערבים משמידים. עד כדי כך הפסיכופט הזה, אני לא יודע מה יעשה ביום הבחירות. הוא מוכן לשרוף הכל רק כדי לא ללכת לכלא מעשיהו. הוא פסיכופט, נגד האזרחים הערבים הוא הכי פסיכופט שיש. אפילו אם הוא לא ידע (על הצ'אט בפייסבוק), מה זו הרשלנות הזאת?"
כזכור, רשת פייסבוק חסמה ביום חמישי את ה"בוט" של קמפיין הליכוד בטענה להסתה נגד ערבים, בעקבות פנייה שנשלחה בימים האחרונים דרך המסנג'ר של עמוד הפייסבוק של נתניהו, ובה ניסה לשכנע את עוקביו להצביע לליכוד כאשר הוא מציג את הערבים ככאלה ש"רוצים להשמיד את כולנו".
בהודעה, בה מתבקש האדם שפנו אליו להביא שלושה חברים ובני משפחה לקלפי ביום הבחירות ולדאוג שיצביעו ליכוד, נאמר: "ראש הממשלה נתניהו מביא איתו מדיניות ימין של מדינה יהודית, ביטחון וישראל חזקה. אני תורם את הזמן שלי כי אסור שתקום בעוד שבוע ממשלת שמאל מסוכנת עם לפיד, עודה, גנץ וליברמן. ממשלת שמאל חילונית, חלשה, שסומכת על הערבים שרוצים להשמיד את כולנו - נשים, ילדים וגברים ותאפשר איראן גרעינית שתחסל אותנו. אסור לתת לזה לקרות".




כזכור, מהומה פרצה ביום רביעי האחרון במליאת הכנסת במהלך הדיון על “חוק המצלמות בקלפי”, כשעודה התקרב לראש הממשלה והצמיד אל פניו, בצעד של מחאה, את מכשיר הטלפון הסלולרי שלו. נתניהו, שישב בשורה הראשונה באולם האודיטוריום בכנסת - שם נערך הדיון, משום שאולם המליאה נמצא בשיפוצים - קם על רגליו וטפח לח”כ עודה על גבו. עודה לא נרתע והמשיך להצמיד את הטלפון אל פניו של ראש הממשלה.
 
חברי הכנסת מיקי זוהר, יואב קיש ומאי גולן מהליכוד, פרצו בצעקות רמות ורצו לעברו של עודה כדי להרחיקו מראש הממשלה, תוך כדי שצעקו לעברו “טרוריסט”. יו”ר הכנסת יולי אדלשטיין הורה לח”כ עודה לצאת מהאולם. עודה התיישב במקומו ולאחר מכן קם ועזב, תוך שקרא: “חשבתי שהכל בסטורי”.
נתניהו התייחס מאוחר יותר לתקרית ואמר: ״איימן עודה כבר מרגיש את הביטחון. הוא יודע שהוא הולך להיות שר אצל לפיד וגנץ. איימן עודה ואחמד טיבי כבר מרגישים שהם על הסוס. הם שמחים בשמחת חבריו בעזה”.