חברת רויאל פיליפס השיקה את דגמי הפרימיום החדשים של מכונות הגילוח מסדרת ה־9000, בשם Prestige, המדמים בצורה מעולה גילוח בסכין בקרבה אולטימטיבית לעור, אך שומרים על תחושת נוחות ועדינות למגע. הסדרה משתמשת בראש גילוח ייחודי המבוסס על טכנולוגיית ננוטק (NanoTec), שבמסגרתה הועשרו הלהבים בחלקיקי ננו להגברת החדות ולשמירה עליה לאורך זמן. הלהבים המשופרים חותכים בקלות גם שערות עבות וארוכות, בקרבה מקסימלית לעור.
נוסף לכך, המכשיר משתמש בטכנולוגיית Contour Detect בראש הלהבים, המאפשרת תנועה של הראש לכיוונים רבים בו־זמנית ומעקב אחר קווי המתאר של הפנים. החידוש מאפשר גילוח קרוב גם באזורים מעוקלים וקשים לגישה כמו הצוואר או הסנטר. כמו כן, הדגמים החדשים מצוידים בחיישן BeardAdapt, המסוגל לסרוק את צפיפות הזקן 15 פעמים בשנייה ולשנות את מספר סיבובי המנוע בהתאם לעובי הזיפים. השימוש בחיישן מאפשר לגלח זקן עבה מאוד במהירות רבה ובנוחות.
מכונות הגילוח בסדרת S9000 Prestige של פיליפס מגיעות עם אפשרות להתאמה אישית של המכונה לצורכי המשתמש. כל גבר יכול לבחור אחת משלוש הגדרות, המתאימות את מהירות הגילוח להעדפותיו ולסגנון הגילוח האישי: תוכנית מהירה לגילוח מהיר ויעיל, תוכנית עדינה לבעלי עור רגיש ונוטה לאדמומיות ותוכנית רגילה לשימוש יומיומי נוח. כדי לספק חוויית גילוח במעבר אחד וללא גירוי העור, שולבו במכונות גם טבעות SkinComfort בעלות ציפוי מיוחד נגד חיכוך. הציפוי מאפשר מעבר חלק ונעים יותר של ראש הגילוח על העור ומפחית אדמומיות לאחר הגילוח. נוסף לכך, לכל הדגמים יש ראש קיצוץ לסידור מדויק של קו הפאות, השפם או הלחיים, העמיד לחלוטין למים, דבר המאפשר בחירה קלה בין גילוח יבש ומהיר לבין גילוח רטוב ומרענן, במקלחת או בשילוב ג'ל גילוח.

דגם SP9861/16 בסדרה, שמחירו 2,190 שקל, כולל גם משטח להטענה פשוטה ומהירה של מכונת הגילוח ללא מגע. משטח ההטענה מסוגל לטעון את המכונה במלואה בתוך שלוש שעות בלבד – ואפשר להטעין באמצעותו גם מכשירים אחרים כמו טלפונים ניידים או כל מכשיר שתומך בתקן זה.
מחירו של דגם SP9820/12 יעמוד על 1,790 שקל.