ראשי ימינה פתחו בקמפיין ה"געוואלד" המדיני ותקפו את ראש הממשלה. בסדרת ציוצים פרסם הבוקר (ראשון) נפתלי בנט, מספר ארבע ברשימת ימינה את "מפת עסקת המאה של טראמפ ונתניהו" בה חשף לכאורה את "תכנית האיים": יישובים ישראלים בודדים בתוך טריטוריה פלסטינית. לטענתו של בנט התוכנית תביא "גיהנום לכל תושב אריאל, עפרה וקריית ארבע" ו"סוף להתיישבות".

עוד טען בנט שנתניהו הציג רק חלק מהתוכנית בהכרזה על כך שיכיל את ריבונות ישראל בבקעת הירדן, מבלי לספר מה מנגד תצטרך לתת מדינת ישראל. זאת גם הסיבה שלטענתו טראמפ ממתין עם פרסום התוכנית, וגם הסיבה בגללה מנסה נתניהו "למחוק כליל את ימינה", כלשונו.

בליכוד לא נשארו חייבים ותקפו בחזרה: "המפה שבנט, סמוטריץ׳ ושקד מפרסמים - לא נכונה ולא מהווה חלק מתוכנית המאה של טראמפ. פייק ניוז מוחלט. לא ברור למה בנט, סמוטריץ׳ ושקד מוכנים לפגוע ביחסים הרגישים עם ממשל טראמפ רק כדי לקושש כמה כותרות בתקשורת".

בליכוד המשיכו: "תוכנית המאה של טראמפ תגיע מיד לאחר הבחירות ואזרחי ישראל צריכים להחליט ביום שלישי את מי הם רוצים לשלוח למו״מ מול הנשיא טראמפ - את ידידו הקרוב ראש הממשלה נתניהו, ששמר על ארץ ישראל במשך 8 שנות אובמה והביא להישגים אדירים מול ממשל טראמפ, או את יאיר לפיד שרוצה לפנות 90 אלף מתיישבים ושאף אדם רציני בארה״ב בכלל לא מכיר".

כבר בשבוע שעבר התריעו ראשי מפלגת ימינה בפני "מתקפת שתיית הקולות של הליכוד" והזהירו כי "יש להם תוכנית נגדית קטלנית". לפי סקרי סוף השבוע, הכוח האלקטורלי של רשימת ימינה נשאר על כנו ומהווה כ-9 מנדטים.