אחיינה של הדוכסית מייגן מרקל, אשתו של הנסיך הארי, משתמש בשמה הטוב על מנת למנף את עסקיו המפוקפקים - ייצור קנאביס. איכר הקנאביס, טיילר דולי, השיק את עסקיו בשנה שעברה עם זן עוצמתי בשם 'Markle Sparkle'. הזן נוצר לכבוד חתונתה של מרקל עם הנסיך הארי ושווק עם הסלוגן: "כל כך חזק שהוא יפוצץ את הכתר שלך".



טיילר דולי הוא בנו של טום מרקל ג'וניור, אחיה למחצה של הדוכסית מרקל. הוא חשף כי הצלחתו של הזן הובילה להרחבה עצומה של יצור הזן. למרקל ג'וניור חווה חדשה המשתרעת על פני 1,000 דונמים באורגון, שם הצמחים שהוא מגדל כוללים זן היברידי חדש של קנאביס, 'ארצ'י ספארקי', הקרוי על שם בנם של מרקל והנסיך הארי





טיילר מתוודה כי "אנשים תמיד קראו לי הכבשה השחורה של המשפחה, אבל אני עובד קשה מאוד כדי להתפרנס בעסק תחרותי מאוד. 'מרקל ספארקל' עשה כותרות והרוויח לי המון כסף". עסק הקנאביס שלו, שנקרא Blue Line Hemp, יתרחב בקרוב ל-2,600 דונם: 'כרגע יש לי 1.5 מיליון צמחי מריחואנה אבל אנחנו מתכננים הרחבה גדולה'. דולי מסרב לחשוף בדיוק כמה הוא שווה, אך טוען כי לעסקיו החדשים צפו הכנסות של עד 200 מיליון דולר [160 מיליון ליש"ט] בשנה.

"אפשר להפוך את זרעי ההמפ, זן של קנאביס, לכל מיני מוצרים ידידותיים לסביבה, מביגוד לחומרי בניין", והוסיף: 'אנשים תייגו את המשפחה האמריקאית של מייגן כפריקים, אבל אני בונה עסק בדרך המיושנת עם עבודה קשה והרבה זיעה".