לג'ינה אוונס בת ה- 29 היה חלום מיוחד, היא לא ידעה עד כמה מיוחד עד שהתעוררה. בחלום אוונס ברכבת מנסה לשמור מרחק מכמה גנגסטרים שניסו לגנוב את טבעת האירוסים שלה. כדי לשמור עליה ממש טוב, היא הכניסה את הטבעת לפיה. רק לאחר שהתעוררה למחרת בוקר, אוונס הבינה שבאמת הכניסה את טבעת היהלום לפיה מתוך שינה.



אוונס העירה את ארוסה בוב האוול והתקשתה לשכנע אותו שאכן בלעה את הטבעת בזמן שישנה. לאחר ששכנעה אותו והשניים בילו שעה וחצי בצחוק על הנושא, בוב הסיע את ג'ינה למיון בית החולים. "נאבקתי להסביר למה הייתי שם כי צחקתי ובכיתי כל כך חזק", אמרה ג'נה. "הרופאה הזמינה רנטגן ונראתה די המומה כשנכנסה חזרה לחדר עם רופא נוסף והראתה לי שהטבעת שלי הייתה שם בבטן!".



טבעת האירוסים וצילום הרנטגן (צילום:פייסבוק)
טבעת האירוסים וצילום הרנטגן (צילום:פייסבוק)



גסטרואנטרולוג שהוזעק להתייעץ חשב ש"לתת לטבע לעשות את שלו", עלול להיות מסוכן והרופאים החליטו לנקוט בפעולה. ג'ינה מקליפורניה אומרת: "בשלב זה בהחלט יכולתי להרגיש את זה במעיים, זה התחיל ממש לכאוב. הם החליטו שכדאי לבצע אנדוסקופיה עליונה ואמרו 'אל תדאגו זה לא עניין גדול, אבל אנא חתמו על טופס השחרור הזה למקרה שתמות'".



"הכל עבר נהדר, הם מצאו את הטבעת שלי במעי, שלפו אותה ונתנו אותה לבובי, לא לי", ג'ינה סיפרה אחרי הניתוח והוסיפה: "בובי החזיר לבסוף את הטבעת שלי הבוקר. הבטחתי לא לבלוע אותה שוב. אנחנו עדיין מתחתנים והכול בסדר".