בעודו מסתער על קולות "ימינה", ממשיך ראש הממשלה נתניהו לפגוע באתר "סרוגים", המזוהה ביותר עם הציונות הדתית. בקמפיין הקודם, לפני מספר חודשים, נרשמה תקרית בין אשת ראש הממשלה שרה נתניהו לבין צוות של עתונאי האתר "סרוגים" שהגיעו לראיין את ראש הממשלה במעון ברחוב בלפור. על פי הדיווח, שפורסם במעריב, התנפלה הגברת נתניהו על עיתונאי האתר והאשימה אותם בתמיכה בשמאל ובהאשמות נוספות, עד כי אנשי צוות התקשורת של ראש הממשלה נאלצו להתערב ולהזעיק אף את נתניהו עצמו כדי להרגיע את הרוחות.

עוד בטרם שככו הדי התקרית ההיא, נרשם אתמול אירוע נוסף: צוות של כארבעה מעיתונאי האתר הגיע למעון ראש הממשלה על פי תיאום מראש, כדי לראיין את נתניהו. הצוות עבר את הליך הבידוק הארוך ואז נאמר לחבריו להמתין בחדר השומרים. מדובר בחדר קטן המיועד למנוחת מאבטחי ראש הממשלה. "החדר הזכיר קצת צינוק, אבל ארבעת העיתונאים שלנו ישבו והמתינו בשקט", משחזר גורם שמכיר את האירוע מאתמול, "רק אחרי שעתיים התברר שהם ממתינים לחינם. אין ראיון וכנראה גם לא יהיה".

כאמור, לאחר המתנה ארוכה, וקרוב לשלוש שעות אחרי שהגיעו למעון ראש המשלה, במהלכן לא קיבלו שתייה או יחס כלשהו, נאמר לאנשי סרוגים לעזוב את המקום. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "אנשי סרוגים נדחו כמו כלי תקשורת אחרים בגלל שיקולי לו"ז". התגובה הזו לוקה בחסר מכיוון שתואם עם סרוגים ראיון שאמור להתקיים היום, במקום הראיון שבוטל, אלא שלפני הצהריים הם קיבלו הודעה כי לא יתקיים כל ראיון עם ראש הממשלה עד הבחירות.

"נתניהו", אומר גורם המקורב לאתר, "פשוט מפחד מאיתנו, כי אנחנו שואלים אותו שאלות קשות מימין. גם בפעם הקודמת ביבי לא היה מרוצה מהשאלות שנשאל במהלך הראיון, ואף פנה בטענות ליועץ התקשורת המופקד על הציונות הדתית בשאלה ספק מבודחת ספק רצינית על השאלות הקשות שנשאל". בסרוגים יש, למשל, מונה המודד את מספר הימים, שעות ודקות מאז ניתן האישור לפנות את חאן אל-אחמר, מונה שנתניהו לא מחבב כלל ועיקר.

העובדה שנתניהו מסרב להתראיין לסרוגים, שאמור להיות אתר הבית שלו, מעידה על עוצמת העימות בינו לבין "ימינה". "הוא יודע שאצלנו הוא לא יוכל להתחפש", אמר למעריב גורם באתר, "הוא יודע שאצלנו השאלות יהיו מצד ימין ויגרמו לו מבוכה, אז הוא מעדיף לפזר את הספינים ולא להתמודד עם השאלות הקשות שלנו".