ברוגז ברוגז לעולם, שולם שולם אף פעם: לאחר שמספר סדרות אהובות מהניינטיז, ובראשן "בוורלי הילס 90210", חזרו למסכים, יוצרי "חברים" שללו כל סיכוי לאיחוד מחדש או "ריבוט" של הסיטקום האהוב. על פי דיווחים שפורסמו היום (רביעי) בתקשורת האמריקאית, היוצרים הצהירו כי שום איחוד של הסדרה לא עומד על הפרק.



אחת מיוצרות הסדרה, שחגגה 25 שנים ליציאתה, מרתה קאופמן, הצהירה, במהלך דיון בפאנל שנערך במסגרת פסטיבל הטלוויזיה של טרייבקה, שהחבורה השמחה של "חברים" לא תתאחד.





קאופמן אמרה בכנס: "לא נעשה תוכנית איחוד ולא נעשה 'ריבוט' ל'חברים'. התוכנית התאימה לתקופה בה החברים היו המשפחה שלך". יוצר נוסף של הסדרה, דיוויד קרנה, הוסיף: "שום איחוד לא יוכל להתעלות על מה שעשינו. יצרנו את הסדרה שרצינו ליצור, ועשינו את זה נכון, וסיימנו את זה אז".



כזכור, בשנת 2016 ראינו כמעט את כל כוכבי הסדרה יחד, כשהם העלו צילום משותף לרשת. קורטני קוקס, ג'ניפר אניסטון, דיוויד שווימר, ליסה קודרו ומאט לה בלנק בילו ערב משותף יחד, שהסתיים בתיעוד מול המצלמה. התמונה שפורסמה ברשת (לצד כמה מכוכבי "תאוריית המפץ הגדול") הצליחה לרגש את מעריצי הסדרה הפופולרית (עד היום. ותודה לשלל שידורי חוזרים בלופ אינסופי). מי שנעדר מהאירוע, היה מתיו פרי, שגילם על המסך את צ'נדלר בינג, לאחר שהודיע מראש שלא יגיע לקחת חלק בשיתוף הפעולה שמריח כמו הניינטיז, בשל התחייבויות קודמות מעבר לים.