קמפיין געוואלד גם בש"ס. יו"ר התנועה, שר הפנים אריה דרעי, פרסם היום (שני) הצהרה לכלי התקשורת במהלך ישיבה במטה הבחירות של ש"ס בירושלים, ואמר כי "אנחנו נמצאים בשעות האחרונות של הקמפיין. לפי מה שראיתי עכשיו, ישבתי שעות ארוכות ניתחנו את כל הממצאים של מה שיש בשטח, שלי ושל ש''ס ושל מפלגות אחרות. כפי שנראה עכשיו ש''ס הולכת לשבת באופוזיציה. אין לגוש הימין 61. כנראה תוקם ממשלה חילונית של גנץ, לפיד וליברמן, בתמיכה של הערבים. יכול להיות שהליכוד יצטרפו לממשלת אחדות הזו".

"כל זה קורה רק בגלל סיבה אחת, הם משקיעים את כל המשאבים שלהם, גם המשאבים הציבוריים לצערי הרב, שלא כחוק", אמר דרעי. "עיריית תל אביב, עיריות אחרות, טיב טעם, רשת החנויות של החזיר. הן הולכות בקמפיין אדיר להוציא את כל המצביעים של השמאל החוצה באמצעים לא כשרים, לא חוקיים.
עתרנו לועדת הבחירות, אולי מחר כשיגמר הבחירות הם יחליטו בעניין לצערי הרב''.

יו''ר ש''ס סיים את דבריו: ''אצלנו יש שאננות ואדישות. אני יודע שיש מאות אלפים בציבור הספרדי שלנו ובשכבות חלשות שלא הולך להצביע. הם מיואשים.
יש לי חשש גדול מאוד. אני לא דואג לעצמי, אני דואג מה יקרה ליהדות, מה יקרה לשבת, מה יקרה לשירותי הדת, מה יקרה לכשרות, מה יקרה לעולם התורה, מה יקרה למוסדות החינוך של הדתיים והחרדים".