יממה לפני הבחירות וחברי הכנסת והמפלגות יוצאות למאבק אחרון על כל קול תומך, ביניהם גם שר התחבורה בצלאל סמוטריץ'. היום (שני) התראיין סמוטריץ' ב-103FM והתייחס להצבעה עבור מפלגת עוצמה יהודית, שתהיה לטענתו "זריקת קולות לפח". השר תקף את יו"ר המפלגה, עו"ד איתמר בן גביר, ואמר כי "הוא הטיפש התורן. הם לא עוברים את אחוז החסימה". 



סמוטריץ' נשאל מדוע הוא פוגע במפלגת הימין ומייצר בכך פגיעה אפשרית בגוש, ועל כך השיב כי "אני לא תוקף את עוצמה יהודית. לא שמעת ממני מילה אחת של ביקורת אישית לא על אנשי עוצמה או על הדרך שלהם. אגב בשונה מהם, שברגע שהם לא קיבלו את מבוקשם אני הפכתי לשמאלן ובנט לרפורמי.



הדבר היחיד שאני יוצא נגדו זו הריצה חסרת האחריות של מפלגות קטנות מתחת לאחוז החסימה, ואם יש משהו שמסכן את המשך שלטון הימין זה זריקת אלפי קולות לפח", הוסיף השר.  

בהמשך תקף סמוטריץ' את בן גביר ואמר כי הוא "הטיפש התורן", זאת בהתייחס לשר האוצר משה כחלון וליו"ר מפלגת זהות משה פייגלין. "הם לא עוברים את אחוז החסימה. השאלה היא רק אם יזרקו לפח מנדט וחצי. חודש וחצי נשכבתי על הגדר כדי שהם יבואו לאיחוד איתנו, הם מתאבדים והולכים לקדוח חור בספינה ולזרוק לפח מנדטים", אמר.