כוכב הרוקנרול הוותיק, רוד סטיוארט (74), חשף כי בשלוש השנים האחרונות הוא נאבק בסרטן הערמונית, אולם המחלה נמצאת כעת בנסיגה. הזמר סיפר במהלך אירוע גיוס תרומות בימים האחרונים כי הסרטן, שנחשב לשכיח ביותר בקרב גברים, התגלה במהלך בדיקה שגרתית בפברואר 2016, וכי אחרי שעבר טיפולים ממושכים המחלה נמצאת בנסיגה מאז יולי האחרון. 
סטיוארט ניצל את דבריו כדי לקרוא לכל הגברים לבצע את הבדיקות על בסיס קבוע. "אני במצב טוב כעת רק משום שתפסתי את זה מוקדם", אמר הזמר המצליח, שציין כי שמר על אווירה חיובית וחיוכים לכל אורך התהליך. "בחורים, אתם צריכים ללכת באמת לרופא. זה לא כואב. אף אחד לא ידע על זה, אבל חשבתי שהגיע הזמן שאני אספר", הוסיף. 
סטיוארט הצטרף לרשימה של אומנים נוספים בבריטניה, כדוגמת השחקן והיוצר סטיבן פריי והשחקן זוכה האוסקר ג'ים ברודבנט, שחשפו שגם הם חלו בסרטן הערמונית והצטרפו לקמפיין הציבורי שנועד לעודד גברים להיבדק. "אבחנה של סרטן הערמונית היא דבר מפחיד – אתה לעולם לא מצפה שזה יקרה לך", אמר פריי. "למזלי, שלי התגלה מוקדם ואפשר היה לטפל בכך, אבל אני יודע שזה לא המקרה עם כל אחד". 

בנושא אחר: הזמר ריק אוקאסק, הסולן והגיטריסט להקת הרוק "המכוניות" בשנות השמונים, מת בגיל 75. גופתו התגלתה בדירתו במנהטן ביום ראשון בערב, והמשטרה קבעה כי אין חשד לפלילים וכי ככל הנראה מדובר במוות טבעי.