הבחירות לכנסת ה-22 מתקיימות היום (שלישי), חודשים ספורים מאז הבחירות הקודמות - ובמקום להתעסק בשירים פוליטיים ושירי בחירות, החליט דודי פטימר בפודקאסט "מילים ולחן" ברדיו 103FM להתעסק בזיופי הקולות של הפוליטיקאים.



מאז ומתמיד זיופי קולות יכלו להטות את מערכת הבחירות, בייחוד כשמדובר בזיוף פתקי הצבעה בקלפי, אבל אף אחד לא הכין אותנו לזיופי הקולות של הפוליטיקאים עצמם כשהם מנסים לשיר. כן, כן, לא תמיד זה מחזה הכי נעים לאוזניים אבל לעיתים זה גם יכול לשעשע.





לרגל הבחירות, ליקט פטימר את מיטב השירים שבוצעו על ידי הפוליטיקאים העכשוויים וניסה לבדוק מי זייף יותר ולמי יש פוטנציאל להסבה מקצועית?



כך למשל בני גנץ שר את "יותר מזה אנחנו לא צריכים" של שלמה ארצי, שותפו לרוטציה ב"כחול לבן", יאיר לפיד, שר את With A Little Help From My Friends של הביטלס. סתיו שפיר שרה את "דרך השלום" של פאר טסי בצורה הומוריסטית תוך קריאת הטוקבקים הכי אכזריים ש"חטפה" לאורך השנים ואהוד ברק עושה את "שני משוגעים" של עומר אדם.






שרת התרבות מירי רגב שרה את "אדון עולם" של עוזי חיטמן, אביגדור ליברמן מזייף קולו בשירת המנון "התקווה", איילת שקד בדואט סקסי עם נפתלי בנט שגם שר לבד את "ירושלים של זהב" המיתולוגי של נעמי שמר.



הדובדבן שבקצפת הוא הביצוע המרטיט של ראש הממשלה, בנימין נתניהו ל"עוד לא תמו כל פלאייך" (ארצנו הקטנטונת) של רמי קלינשטיין, ביצוע שלא ישאיר אתכם אדישים.



אז רגע לפני שאתם הולכים לקלפי להצביע, האזינו ל"זמרים" ו"הזמרות" שהולכים לככב לא מעט בתקופה הקרובה על המסך שלנו ואולי תמצאו "כוכב נולד".