תושב אורגון יכול להחשיב עצמו לאחד מבני המזל הגדולים ביותר בעולם: אחרי שהצליח להתגבר פעמיים על מחלת הסרטן, הוא הצליח לגרוף פרס של יותר מ־4 מיליון דולר בהגרלת הלוטו.

סטו מקדונלד, תושב העיר בנד, רגיל לשלוח מדי שבוע טופס להגרלת הלוטו מגה־באקס, ובכל פעם רעייתו קלאודיה קוראת לעברו: "תשיג את הכרטיס המנצח". אולם כאשר הוא יצא לקנות את הכרטיס ב־7 בספטמבר, היא שכחה להגיד לו את המשפט הזה, ובאופן אירוני דווקא הפעם המזל היה לצדו של מקדונלד.

מקדונלד הצליח לגרוף בהגרלה את הפרס הראשון בסך 4.6 מיליון דולר. מוועדת הלוטו של אורגון נמסר כי הוא החליט לקחת את הפרס בסכום חד־פעמי של 2.3 מיליון דולר, ואחרי מסים עמד סכום הזכייה הסופי על 1.56 מיליון דולר. בית הקפה של אשלי, שבו נרכש הכרטיס הזוכה, קיבל בונוס של 46 אלף דולר. "אני אדם בר־מזל", אמר הזוכה המאושר, "שרדתי את הסרטן פעמיים והנה אני פה עכשיו. זה מדהים".

הגרלת הלוטו של אורגון נמשכת מאז 1985, ועד כה היא חילקה פרסים בשווי של יותר מ־38 מיליארד דולר ורשמה הכנסות של יותר מ־12 מיליארד דולר. "ההכנסות שימשו לפיתוח כלכלי, לפארקים, לחינוך ולחיזוקו של מחוז דשוטס, שבו מתגורר מקדונלד ובו הוא רכש את הכרטיס", נמסר מהוועדה המארגנת של ההגרלה.