הבחירות מאחורינו ויחד איתן תוצאות המדגמים כאשר גם ספירת תוצאות האמת מגיעה לשלבי סיום. אחת המפלגות המאוכזבות של מערכת הבחירות הזאת היא עוצמה יהודית, שחלמה על הישג של ארבעה מנדטים וחציית אחוז החסימה, אך התרסקה אל קרקע המציאות והשאירה קולות רבים של הימין מחוץ לכנסת. מי שזעם על בן גביר הבוקר (רביעי) הוא יו"ר האיחוד הלאומי ושר התחבורה, בצלאל סמוטריץ', לו ישנה מערכת יחסים מתוחה מול בן גביר כבר מתחילת מערכת הבחירות וקריסת ניסיון האיחוד בין המפלגות.



"בן גביר מסתובב הבוקר כמו טווס נפוח מאולפן לאולפן. אפס לקיחת אחריות, אפס חשבון נפש, אפס אכפתיות מהתוצאות. כולם אשמים חוץ ממנו", כתב השר סמוטריץ' בחשבון הטוויטר שלו, "לפחות הבוקר האמת חזקה ממנו: בן גביר שרף שוב לימין, בפעם החמישית, עשרות אלפי קולות! בניגוד להבטחות הכזב הוא אפילו לא התקרב למחצית מאחוז החסימה".

סמוטריץ' המשיך ותקף ואמר כי "‏בפעם הקודמת הוא הביא לאיחוד מקסימום 30 אלף קולות, והפעם בקמפיין שקרי גירד עוד עשרות אלפי תמימים שהאמינו לשקריו ורצו להציל את ארץ ישראל מההתנהלות חסרת האחריות שלו. בעולם מתוקן האיש היה מתבייש להראות את הפרצוף שלו בציבור. אנחנו נמשיך מכאן באופטימיות, באחריות, באחדות, ובראש מורם".