כוח גדול של שוטרים ולוחמי יס"מ ממרחב לכיש במשטרה פשט היום (רביעי) יחד עם אנשי מנהל מקרקעי ישראל על מושב שדה עוזיהו, במטרה לממש צו הריסה שהוציא בית המשפט לגבי מבנה שהקים אחד החקלאים במושב. האירוע הפך תוך דקות לקטטה אלימה, כשתושבי המושב מנסים למנוע את ביצוע ההריסה. הם חסמו בגופם את דרכם של השוטרים ואנשי המנהל שהגיעו עם ציוד הנדסי כבד. מנגד, בשלב מסוים הגיבו השוטרים בתקיפות ובברוטליות קשה. בסרטונים שהועלו ברשת החברתית והועברו ל"מעריב אונליין" נצפים שוטרי יס"מ מטיחים בחורה צעירה אל הקרקע בחוזקה, הודפים תושבים מהמושב באלימות. שניים נעצרו במהלך האירוע.
רחל פרץ גלם, תושבת המושב ומספר 2 במפלגת צומת, מייחסת את הפשיטה של המשטרה לעצם ניסיון המפלגה אליה השתייכה להתמודד בבחירות. "יום אחרי הבחירות מגיע למושב כוח בלתי סביר", אמרה, "הם באו דווקא לכאן ‏במלוא הכוח כאילו מדובר במחבלים, תקפו נשים וילדים". היא הוסיפה: "המשטרה לא איפשרה לאמבולנסים להיכנס לפה, כאילו מדובר במחבלים".
לדבריה, ההחלטה שלהם להיכנס דווקא למושב ‏הזה ולא למושבים אחרים באה משום שזו סגירת חשבונות עם מי שהניף את המאבק בחוסר הצדק הזה, קל מאוד להפגין נגדנו כי אנחנו מגזר חלש. היא טענה כי "בשלב מסוים פרצה שריפה במבנה סמוך לגן ילדים והשוטרים מנעו מההורים לחלץ את הילדים שלהם, וארבעה פונו לבית החולים". פרץ גלם הוסיפה: "במשך כשעתיים עמדתי בעצמי בניסיון לדובב בחורה שהוטחה אל הכביש ונפגעה בכתף ובגב בצורה קשה וסובלת מזעזוע מוח". 

מנגד, במשטרה הודפים את טענות תושבי המושב ומציינים כי "משטרת ישראל הגיעה למקום על פי צו בית משפט כדי לסייע למנהל מקרקעי ישראל לבצע צו הריסה. גורמים במשטרה מציינים כי לאור היכרות עם הבעייתיות של המקום, הגיעו אליו כוחות מתוגברים כפי שנהוג בפינויים המתבצעים במקומות אחרים. מיד עם הכניסה למושב, היה מי מבני המקום שהזעיק תושבים רבים שהחלו לתקוף את השוטרים. במצב הזה לא היתה לשוטרים ברירה, אלא להגיב תוך הפעלת כוח. אם יש למי מהתושבים תלונה כנהוג הוא רשאי לפנות למחלקה לחקירות שוטרים".
בעקבות האירוע החמור, יצאו עשרות מתושבי היישוב לכניסה אליו, וחסמו את כביש 4 באזור. הם הבעירו צמיגים וחלקם עשו זאת כשהם רעולי פנים. כוחות משטרה הגיעו למקום ואיתרו את המפגינים. הכביש נפתח לתנועת כלי רכב.