"לפגוש את אורנה עכשיו זה מערער", סיפרה ל"מעריב אונליין" יוצרת הסדרה "מטומטמת" (תעלה ביום ראשון ב-HOT3 ב-22:15), בת חן סבג, לאחר הפגישה הראשונה עם האקסית אורנה בנאי, שגם שיחקה בה, בפרמיירת העונה השלישית. "אנחנו כבר לא ביחד ויש עונה להשיק, אבל אני לא מצטערת על זה, זו הייתה חוויה אדירה. אנחנו בסדר, אנחנו לא נפרדנו בלא טוב, נפרדנו עם המון חברות ואהבה, שתינו מתמודדות, לשתינו פה לא קל, אבל נעבור אותה כי זה מה יש".

חרף פער הגילים ביניהן (בנאי בת 52, סבג בת 35) - הן הצליחו לתחזק זוגיות להטב"ית פוטוגנית ביותר במשך שנתיים עד הפרידה שהתרחשה לפני כארבעה חודשים. בהקרנת הבכורה החגיגית השבוע התקיימה גם הפגישה הראשונה ביניהן אחרי הפרידה. זה קרה, כמו תמיד, לנוכח תקתוקי הפלאשים.

איך זה לכתוב תפקיד לבת זוג?
"מהרגע שהבנתי שאורנה היא שחקנית דרמטית שלא רבים יודעים שהיא שחקנית דרמטית, קיבלתי חומר גלם שהוא זהב. היה נהדר לכתוב לה את זה, זה גם היה כיף נורא לדמיין אותה עושה את זה. מהרגע שהבנתי שהיא הולכת לעשות את התפקיד, זה הרגע שעדה שוחט נולדה. עד אז היא הייתה משהו באוויר, והיה גם כיף בצילומים".

ספרי על חוויה מיוחדת מצילומי העונה
"אני חושבת שכל יום נורינו מלוע של תותח בתחילת היום עד סופו, כל יום הביא איתו התמודדויות קיצוניות, ביום האחרון של הצילומים שי קפון כמעט נעצר בקפריסין. צילמנו סצנת נסיעה ושי יש בגאז' עם המוניטור, ומישהו כנראה ראה אותו נכנס ויוצא מהבגאז' ודיווחו על חטיפה והרימו מסוק באוויר ועצרו את הצילומי עד שהוכחנו שהכל בסדר ושי לא חטוף והבגאז' ריק".

הסיטואציות נכתבה בהשראת אירועים מהחיים?
"כל שירי וכל 'מטומטמת' נוצרו מתוך השריטות שלי ומתוך הפצעים שלי ומתוך השדים שלי ומתוך החברים שלי, אז להתחיל להפריד? אני לא חושבת שיש דרך". 



ספרי על רגע מהעונה שתנצרי בליבך
"את הסוף, את היום האחרון של הצילומים, אנשים שוכחים אבל אני עובדת על 'מטומטמת' במשך שבע שנים, לדעת שסיימנו שזה יום הצילום האחרון של 75 פרקים, זה היה מרגש מאוד, חזרנו בטיסה לארץ כמו חבר'ה שחוזרים משדה הקרב".

יותר מטיול בהודו?
"בדוק. טיול בהודו זה קייטנה לעומת זה".