על רקע המבוי הסתום סביב הרכבת הקואליציה הבאה, מקורב לראש הממשלה בנימין נתניהו אומר הערב (רביעי) כי רה"מ לא שולל רוטציה עם יו"ר כחול לבן בני גנץ, זאת בתנאי שיסיר את הפסילה האישית, כך פורסם בכאן 11. על פי המקורב, מדובר או באפשרות של רוטציה או שיתקיימו בחירות חדשות.



בתוך כך, על פי דיווח בחדשות 13, בכחול לבן מספרים על ח"כים בליכוד שמדברים איתם על היום שאחרי נתניהו וטוענים כי בימים האחרונים התגברו השיחות - "התקווה שלנו הפתרון הוא שבליכוד יבינו שצריך להזיז את נתניהו".



מהליכוד נמסר כי "הדיווחים כאילו ראש הממשלה נתניהו מעוניין בבחירות נוספות אינם נכונים, מדובר בספין שקרי של לפיד וגנץ".



מוקדם יותר הערב נתניהו כינס בלשכתו בירושלים את ראשי מפלגות הימין במטרה לגבש גוש אחד, שיעמוד כגוף אחד במו"מ הקואליציוני. בתום הפגישה אמר נתניהו: "החלטנו פה אחד שאנחנו הולכים יחד למו"מ להקמת ממשלה בראשותי. אנחנו ננהל את המו"מ מתוך נציגות אחת משותפת לכל המפלגות. השר יריב לוין יעמוד בראשה, עם נציגים מכל אחת ואחת מהמפלגות. לאחר שהקמנו את גוש מפלגות הימין, קיימות רק שתי אפשרויות - או ממשלה בראשותי, או ממשלה מסוכנת הנשענת על המפלגות הערביות. בעת הזאת, יותר מאי פעם, בייחוד מול האתגרים הביטחוניים והמדיניים העצומים שעומדים על הפרק, אסור שתקום ממשלה שנשענת על המפלגות הערביות האנטי-ציוניות".