על אף הציפיות הרבות, לאחר האיחוד וההחלטה על להציב את שרת המשפטים לשעבר, איילת שקד, בראשות מפלגת "ימינה", על מנת להשיג עוד קולות, תוצאות האמת מראות כי המפלגה הצליחה להשיג 7 מנדטים בלבד. שקד התראיינה הבוקר בתכניתם של ירון דקל ועמית סגל בכאן ב', והודתה כי התוצאה אכן אכזבה אותה, "הצלחנו רק לשמר לקוחות, לצערי, בגלל הקמפיין האגרסיבי של ראש הממשלה נגדנו, ובגלל עוצמה יהודית שרצה לבד עם ראש בקיר. זה חבל אבל זה מה שיש". 



שקד אף הודתה כי גוש הימין המאוחד, כפי שהצהיר עליו אמש ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כגוש חוסם, הוא "רעיון מעניין, אבל עוד לא סגור. נצטרך לוודא שהאינטרסים שלנו מיוצגים".



איזו ממשלה היית רוצה לראות?

"אני הייתי מעדיפה שהיינו משיגים 61 מנדטים. מה לעשות שלא הצלחנו. בגלל אחוזי הצבעה לא מספיק גבוהים במעוזים של הימין ובגלל שריפת הקולות הקבועה של עוצמה יהודית, אנחנו בלי 61. אין לי שום בעיה שעמיר פרץ או כחול לבן יצטרפו, אני לא פוסלת. זה עדיף מאשר ללכת לבחירות. גם ליברמן יכול להצטרך לממשלה, בוודאי". 

בהתייחס להתפצלות מפלגת 'ימינה' מיד עם פרסום תוצאות המדגם, אמרה שקד כי "אני לא חושבת שצריך כל כך הרבה מפלגות קטנות. לדעתי היה נכון יותר להמשיך ביחד, אבל אנחנו מנהלים משא ומתן ביחד, אנחנו מתואמים בכל דבר ונמשיך לעבוד ביחד". 



ברמה האישית, רצת פעמיים, מה את חושבת אחרי שני המהלכים האלה?
"בחירות זה דבר מאד מאד קשה. קשה גם מבחינה שעובדים מאד קשה מהבוקר עד הלילה ונלחמים אחד בשני, בטח להוביל רשימה. כמובן, רציתי יותר מנדטים, בקונסטלציה שנוצרה קיוויתי שנצליח להחזיק 8-9 ולצערי קיבלנו 7".

את ובנט אולי תחברו לליכוד?
"אני לא מכירה כזו אפשרות".