ביום ראשון לקראת התייעצות אצל הנשיא, תתכנס סיעת ישראל ביתנו לישיבה שתתקיים בשעה שלוש בצהריים. במהלך ישיבת הסיעה תתקבל החלטה סופית על המועמד עליו ישראל ביתנו תמליץ לנשיא ריבלין, כאשר תגיע אליו בשעה שמונה בערב. בשיחות סגורות אומר אביגדור ליברמן כי נכון לעכשיו אף אחד מהמועמדים לא השמיע עמדה ברורה על אפשרות להקמת ממשלת אחדות חילונית ליברלית. אם המצב הזה לא ישתנה עד יום ראשון, נוטה ליברמן לא להמליץ על אף אחד.


על רקע פנייתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ליו"ר כחול לבן בני גנץ בבקשה כי יקימו ביחד ממשלת אחדות, יו״ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, פנה בתגובה בחשבון הפייסבוק שלו לנתניהו ואמר לו: "הפסק עם השטיקים, בוא נשב עם גנץ ונקים ממשלה".

ליברמן המשיך ואמר כי "בזמן שתוצאות הבחירות מתחילות להתבהר, נתניהו החל לעבוד במרץ על הספין החדש שלו, שיוביל את מדינת ישראל לסיבוב בחירות נוסף במטרה להשיג 61 לממשלת החלומות שלו. לגוש שהקים נתניהו אין שום קשר לימין. מצד אחד מדובר בש"ס, מפלגה שנמנעה בהצבעה על הסכמי אוסלו, ומן הצד האחר, המשיחיים, השואפים להחזיר אותנו לתקופת ימי שאול המלך, דוד המלך ולחוקי התורה, ולהפוך את האוניברסיטאות לבתי ספר לנבואה. ונתניהו כמו נתניהו, שהחזיר את חברון לערפאת והצביע בעד ההתנתקות, הוא בטח לא ימין אלא סתם כדאיניק".

עוד כתב ליברמן, כי "יצירת גוש ההלכה של 55-56 ח"כים של הליכוד, המפלגות החרדיות והמשיחיים, והקריאה לבני גנץ להצטרף לממשלת אחדות עם הגוש, זה לא פחות מאחיזת עיניים ויצירת מצג שווא בשביל להכשיר את דעת הקהל לטובת סיבוב בחירות שלישי. נתניהו, שלא מוכן לקבל את הכרעת הבוחר ולהודות בכישלון שלו, נאחז בקרנות המזבח ומנסה לייצר תודעה, שכביכול "הליכוד" ניצחה בבחירות, קראה לממשלת אחדות וגנץ וליברמן הם שהכשילו את המהלך".