חבר הכנסת מהרשימה המשותפת, עופר כסיף, צייץ היום (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו בעקבות הירי שבוצע אתמול במחסום קלנדיה לעבר פלסטינית שניסתה לתקוף את לוחמי מג"ב במקום וקרא למעשה "הוצאה להורג" בעוד את המאבטחים שירו כינה "קלגסי הכיבוש הרצחניים".



"אתמול בבוקר נרצחה במחסום קלנדיה אלאא׳ נאפד׳ ווהדאן בת ה-28", כתב כסיף, "אלאא׳ נכנסה ברגל למסלול הרכב שבמחסום, והוצאה להורג בידי אחד מקלגסי הכיבוש הרצחניים. חייהם של הפלסטינים תחת משטר הכיבוש הפך מזמן להפקר ודמם מותר. האחריות היא על ממשלת ישראל והעומד בראשה ועל שלוחיה. פושעי הכיבוש - להאג!".





חברת הכנסת לשעבר, מירב בן ארי, הגיבה לכסיף וכתבה כי "כל יום שאתה יושב בכנסת ישראל זו בושה וחרפה אבל הבעיה הגדולה ביותר היא שאתה אפילו לא מייצג את הבוחרים שלך, אפס מאופס". גם בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, לא נשאר אדיש לציוץ ועשה ריטווט לציוץ אחר בו נכתב בפנייה לבני גנץ "הציבור מעוניין לדעת אם החלאה הניאו נאצי שקורא לחיילים שלנו "קלגסים" הוא שותף שלך לגוש השמאל-מרכז. ממתינים לתשובתך ולתגובתה הרשמית של מפלגת הרמטכ"לים". 



ח"כ שרן השכל אמרה בתגובה לציוץ "בהצלחה לגנץ עם ממליציו לראשות הממשלה. שלושה רמטכ"לים לשעבר שיומלצו להוביל את מדינת ישראל ע"י מי שדורש להעמיד בבית הדין הבינלאומי, אותם עצמם, וחיילים שסיכנו חייהם למען הגנה על משפחותיהם, ארצם, למען בטחון המדינה ושמירה על הדמוקרטיה היחידה במזרח התיכון".

אתמול בבוקר ניסתה מחבלת לדקור לוחם מג"ב במחסום קלנדיה הסמוך לירושלים. כוחות הביטחון השתלטו על המחבלת ונטרלו אותה. המחבלת פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים, שם נקבע מותה.