זעמם של ההורים לפעוטות שסבלו מהתעללות קשה במשפחתון של כרמל מעודה בעקבות החלטת בית המשפט העליון לשחררה למעצר בית, נשא פרי. עשרות הורים הפגינו הערב (חמישי) בראש העין ולמעלה ממאה הורים הגיעו לירושלים להפגין נגד שחרורה של מעודה. ההורים סיפרו על המקרים שחוו ילדיהם בגן והקריאו חלקים מסעיפי האישום הקשים בהם מואשמת מעודה. בסופו של דבר החליטה המשפחה אצלה הייתה אמורה לשהות מעודה, כי היא אינה מעוניינת לחתום ולארחה בביתה, מה שהוביל להשארתה במעצר. 



דניאל ביכלר, עמותת דור איתן וממובילת המחאה נגד התעללות בגיל הרך אמרה כי "בזכות המפגינים שהגיעו מכל הארץ, איחוד הכוחות בין קבוצות פייסבוק ומובילי המחאה, כל אלו הדואגים לילדים בגיל הרך, קיבלנו עדכון כי המשפחה שחתמה ערבות לכרמל מעודה חזרה בה. אנחנו הוכחנו היום כי הכח נמצא בידיים שלנו ולא כל החלטה של בית משפט היא סופית! אנחנו כאן באופן מוחלט לומר לא לשחרורים ממעצר, לא לעסקאות טעון ולהתחיל להסתכל על הקורבנות ולא על הנאשמים המתעללים!! כמובן באם מדובר בהטעייה אנחנו נגיע שוב ושוב ונמשיך להפגין מחוץ לבית בו תשהה הגננת המתעללת"
 

ניקול דניאל חגבי, אם של אחד הילדים בגן של מעודה, אמרה כי " יה לנו קשה מאוד לשמוע את ההחלטה של בית המשפט העליון, האינסטינקט שלנו היה לצאת ולהוציא את כולם לרחובות, המטרה הושגה, הצלחנו לגרום למפקחים שלה לחזור בהם!!". יוסי חברה, אבל לאחד הילדות, אמר כי "ברגעים אלו ממש השגנו את המטרה שלנו, חשוב שכל מי שבעתיד יחשוב לקחת תחת חסותו את כרמל מעודה שיידע שאנחנו נהיה אחריהם ונפגין כמה שצריך ונגיע עם אוהלים"




בהחלטת העליון, מוקדם יותר היום, נאמר כי מכתב האישום אכן עולה תמונה קשה של התעללות בילדי הגן. מאידך, קבע השופט עמית, "מעצר לחוד ומאסר לחוד. המעצר אינו מקדמה על חשבון העונש". הוא הוסיף כי על פי החוק, חומרת העבירות אינה מהווה עילה למעצר עד תום ההליכים. עמית ציין עוד: "החשש שמא העוררת תפגע בעצמה או תתקשה להתמודד עם האווירה הציבורית בעניינה אינם מקימים עילת מעצר". ומאחר שהמסוכנות הנשקפת ממנה מוגבלת לנסיבות הייחודיות של טיפול בילדים, הוחלט כי ניתן להפחיתה באמצעות מעצר בית בתנאים מגבילים.
 
פרקליטה של מעודה אמר: "אין בהחלטת השחרור להפחית כהוא זה מהצער, הכאב וההזדהות עם כאב המשפחות". הוא הוסיף כי מעודה "תקיים את תנאי שחרורה כלשונם וכרוחם, תנצל את הזמן עד סיום משפטה לחשבון נפש ותמשיך בשיתוף פעולה עם גורמי הטיפול עד לסיום משפטה". בנוסף אמר כי היא מבקשת מחילה מהמשפחות ומהקטינים שנפגעו.