סדרת הטלוויזיה הפופולרית והאהובה "חברים" חוגגת בימים אלה 25 שנים. לרגל המאורע המשמח העלו ב"גוגל" פיצ'ר במסגרתו יש לחפש את אחת משש הדמויות בסדרה הקומית מהניינטיז, ולהקיש על הסמל שיופיע בכרטיס המידע אשר מאפיין את הדמות שנבחרה. המחווה של מנוע החיפוש תופיע על המסך הן בחיפוש הסלולרי והן בחיפוש השולחני, וכדי ליהנות בצורה מקסימלית מהאפקט, מומלץ מאוד להפעיל את הסאונד ולהתמוגג.



כמו כן, בכל חיפוש חדש של צמד המילים "Friends glossary", יצוצו מונחים מאוצר המילים והביטויים המפורסם של הסדרה, שכל מי שאוהב אותה וצפה בה מכיר, ובינינו, גם נוטה להשתמש בו ביומיום, כמו "We were on a break", "How you doin", ועוד שלל ביטויים שנכנסו לפנתיאון.



פיבי בופה, הגיטרה ו"סמלי קאט". צילום: צילום מסך
פיבי בופה, הגיטרה ו"סמלי קאט". צילום: צילום מסך



הדמויות בסדרה, שעדיין רלוונטית ומצחיקה ומשודרת ללא הפסקה בשידורים חוזרים בטלוויזיה, הן רוס גלר, צ'נדלר בינג, ג'ואי טריביאני, רייצ'ל גרין, מוניקה גלר ופיבי בופה.



צ'נדלר בינג, הכורסה, הברווז והאפרוח. צילום: צילום מסך
צ'נדלר בינג, הכורסה, הברווז והאפרוח. צילום: צילום מסך



על פי דיווחים שפורסמו ביום רביעי בתקשורת האמריקאית, יוצרי "חברים" הצהירו כי בניגוד לשמועות, איחוד של הסיטקום האהוב לא עומד על הפרק.


אחת מיוצרות הסדרה, מרתה קאופמן, הצהירה במהלך דיון בפאנל שנערך במסגרת פסטיבל הטלוויזיה של טרייבקה, שהחבורה השמחה של "חברים" לא תתאחד.



קאופמן אמרה בכנס: "לא נעשה תוכנית איחוד ולא נעשה 'ריבוט' ל'חברים'. התוכנית התאימה לתקופה בה החברים היו המשפחה שלך". יוצר נוסף של הסדרה, דיוויד קרנה, הוסיף: "שום איחוד לא יוכל להתעלות על מה שעשינו. יצרנו את הסדרה שרצינו ליצור, עשינו את זה נכון, וסיימנו את זה אז".



כזכור, בשנת 2016 ראינו כמעט את כל כוכבי הסדרה יחד, כשהם העלו צילום משותף לרשת. קורטני קוקס, ג'ניפר אניסטון, דיוויד שווימר, ליסה קודרו ומאט לה בלנק בילו ערב משותף יחד, שהסתיים בתיעוד מול המצלמה. התמונה שפורסמה ברשת הצליחה לרגש את מעריצי הסדרה שקיוו לאיחוד מרגש. מי שנעדר מהאירוע היה מתיו פרי, שהודיע מראש כי לא יגיע לקחת חלק בשיתוף הפעולה בשל התחייבויות קודמות מעבר לים.