ג'יימס אנדרסון, אינסטלטור בן 52 מאנגליה, הסתכן בפשיטת רגל בכך שסגר את העסק הפרטי והשיק אותו מחדש כחברה ללא מטרות רווח. הוא מגייס כסף באמצעות מימון המונים ותרומות כדי לעזור לאנשים במחוז מגוריו. עבודתו הנדיבה הפכה וויראלית לאחר שפורסמה ברשתות החברתיות תמונה של חשבון בסך 0 פאונד הנשלח לאישה בת 91 עם לוקמיה חריפה.



אנדרסון נדהם מהתמיכה שקיבל מכל רחבי העולם, תרומות כספים לפירעון חובו ואלפי מיילים מלאי שבחים. הוא סיפר לאחר הפרסום כי "אנשים מתכננים לקדם את המיזם באמריקה, צרפת ואוסטרליה, וכולם יהיו איתי בקשר כדי לקבל עצות והכוונה כיצד לעשות זאת במדינות שלהם". הוא הוסיף: "אני מקווה שנוכל להביא את כל הקהילות יחד למען מטרה משותפת אחת ברחבי העולם, כך שכל הקשישים והנכים, לא רק בבריטניה, יוכלו ליהנות משירות כזה".



אילוסטרציה (צילום:אינגאימנג')
אילוסטרציה (צילום:אינגאימנג')



האינסטלטור הצדיק אישר שקיבל 79,767 ליש"ט בתרומות מאז יום שני. הוא מבקש להשתמש בתרומות כדי להעניק עזרה לאנשים פגיעים יותר ברחבי הארץ. הוא אמר: "הייתי צריך לפטר שניים מהעובדים שלי כי לא יכולתי להרשות זאת לעצמי, אז הייתי צריך לצאת ולעשות את העבודות בעצמי, כמו גם את הניירת, הפרסום וכל השאר הדברים". אנדרסון מתכנן להתרחב ולעזור ליותר ויותר נזקקים בהמשך הדרך.