התפתחות דרמטית בחקירת החשד לאונס הקבוצתי בבית הספר בדרום. לפני זמן קצר, בעצה אחת עם הפרקליטות, החליטו חוקרי תחנת המשטרה בעיר לשחרר את הנער בן ה-16 שנעצר כבר ביום שישי, החשוד במעורבות באונס של נערה בת 14 תלמידת כיתה ח' הלומדת באותו התיכון. 

החלטת המשטרה התקבלה לאחר גביית עדות נוספת מהנערה הבוקר, באמצעות חוקרת ילדים ממרכז לין של שירותי הרווחה, ובמהלכה היא עומתה מול גרסת החשוד. למעריב נודע כי בשלב זה של החקירה לא נמצאו ראיות לחשד לביצוע עבירה פלילית מצדו של הקטין, אולם יחד עם זאת החקירה נמשכת. כאמור בעצה אחת עם פרקליטות מחוז דרום החליט הצוות החוקר כי אין הצדקה להשאיר את הקטין במעצר.

המשטרה עיכבה אתמול לחקירה שני נערים נוספים החשודים במעורבות בהקשר לפרשת האונס בדרום. במשטרה החליטו לשחרר את השניים בתום חקירתם בתנאים מגבילים. שני חשודים נוספים שנעצרו במהלך הלילה שבין שבת לראשון שוחררו גם הם בתנאים מגבילים בתום חקירתם.

החשוד בן ה-16 שמעצרו הוארך נעצר בעקבות תלונה שהגישו הקטינה והוריה למשטרה, וממנה עלה החשד כי במהלך ההפסקות של יום הלימודים היא הובלה אל מקלט בחצר בית ספר, ובו ביצעו בה, על פי החשד, נערים בני 16-15 עבירות מין ואונס קבוצתי, במשך 10 ימים.