המנצחת הגדולה: ריאליטי השירה של "רשת 13", "דה וויס" סיים הערב (שני) את עונתו החמישית בהובלת המנטורים עברי לידר, נסרין קדרי, דורון מדלי והכיסא המשותף של שלומי שבת ויובל דיין בניצחון של הזמרת עמית שאולי. 



שאולי בת ה-17 מאור יהודה, הילדה החולמנית שרוצה להיות מולטי טאלנט בהוליווד, עשתה בתוכנית דרך מדהימה תוך כדי שמירה על קונצנזוס מצד המנטורים, שנשבו פעם אחר פעם אחר היכולות הווקאליות הבינלאומיות שלה. היא פילסה את דרכה מדי שבוע בקרבות, בהופעות החיות עד הגמר, 


תוך שהיא מלווה על ידי עברי לידר ששימש לה כמנטור.



לאחר הזכייה אמרה שאולי, "לא חלמתי שאגיע לרגע הזה. זה לא נתפס לי בראש ואצטרך כמה ימים כדי לעכל את זה. אין לי מילים כרגע חוץ מתודה ענקית שבחרתם בי וכמובן תודה למנטור המדהים שלי שהאמין בי לאורך כל הדרך. זה ללא ספק הלילה המאושר בחיי".


 


אל המקום השני בגמר הגיע דניאל ג'מל ואל המקום השלישי הגיעה מיה כהן.



אל הגמר הגיעו חמישה משתתפים צעירים עם חלום גדול, אסף כהן בן ה-21 מהנבחרת של לידר, שאולי בת ה-17, גם היא מהנבחרת של עברי, שים לופז בן ה-19 מהנבחרת של מדלי, כהן בת ה-21 מהנבחרת של שבת ודיין וג'מל בן ה-22 מהנבחרת של קדרי.



על היום שאחרי הריאליטי סיפרו הפיינליסטים ל"מעריב אונליין" והרצון להשתלב בתעשיית המוזיקה:



אסף כהן: "זה מאוד תלוי באיך אתה משווק את עצמך אחרי הריאליטי, אם אתה נרדם ישכחו ממך, אם אתה מוציא דברים ומעדכן אנשים במה שאתה עושה בחיים אתה איפשהו נשאר בתודעה, אין דבר העומד בפני הרצון. כל מה שתעשה בהתמדה ואמונה בסופו של דבר יצליח".



שים לופז: "אני לא מפחד, אני יודע שיש לי משהו מיוחד לתת לישראל. אפילו אם יש מישהו אחר ששר באנגלית, עברית וספרדית, לכל אחד יש את הסטייל שלו ואת הדרך שלי והאת הסיפור האישי שלו".



מיה כהן: "זו תעשייה שם המון היצע, ומעט אומנים שבאמת מצליחים ואבל אני מנסה להאמין בעצמי כמה שיותר ולאסף קהל. אני מתכוונת להוציא שירים שלי ויש הרבה דברים שמחכים לראות אור אז, יהיה מעניין".



עמית שאולי: "כן, אני חוששת שאני אעלם בתוך הדבר הזה אם אני אזכה ובין אם לא. צריך להמשיך ולהתמיד ולא להעלם אחרי התוכנית. מה שחשוב בתוכנית זו החשיפה, ואנחנו צריכים להוכיח את עצמנו, האם נמשיך ולא נעלם, ומי שמקפיד מגיע לתוצאות".



דניאל ג'מל: "אני לא מתעסק באחר, אני מתעסק בי, ביצירה שלי, בעשייה שלי, בלהצליח ואני יודע שיידרש זמן והמון התמדה, ואני לא מסתכל על איפה האחר הצליח ואיפה זה כשל. אתה הולך ואתה יודע שאתה אחד מרבים, ואתה מאמין בעצמך ויודע שאם יש עבודה קשה התוצאות מגיעות. אני לא רואה ימינה ולא שמאלה ומתעסק בעיקר בעשייה שלי".