זעם בצמרת הליכוד בעקבות דברי השר דודי אמסלם אתמול במהלך ישיבת סיעת הליכוד בכנסת. כזכור, אמסלם טען כי בכירי הליכוד שותקים ולא מגבים את יו"ר המפלגה ורה"מ בנימין נתניהו בתקשורת. "אם לא תתנו יד הספינה תשקע. למה אתם שותקים? לא יכול להיות שכולם לא מגבים את ראש הממשלה, הרי אף אחד פה לא מתכננן להתמודד נגדו, ומי שכן יפסיד", אמר אמסלם לפי דיווח שפורסם אמש בכאן 11.

בכירים בליכוד מסרו למעריב בתגובה: "ההתנהגות הבריונית של ח"כ דוד אמסלם לא מרשימה אף אחד בסיעת הליכוד. הצעקות והטפות המוסר לא מרשימות את אף אחד. הן אינן מועילות לנתניהו ואף עלולות להזיק לו".

בכירים בליכוד מזכירים כי אמסלם התחיל את הקדנציה באיום מתמיד על ראשו של נתניהו, כאשר החרים יחד עם חברו נגוסה את הצבעות בקואליציית 61, וזאת במטרה לקדם את העניינים שהעסיקו אותו, כמו נושא הפלאשמורה ודברים נוספים שאמסלם היה מעוניין לקדם על חשבון הקואליציה כולה.

חברי כנסת רבים בסיעה העירו לאמסלם תוך כדי דבריו הנזעמים כי ראיונות נעשים אך ורק דרך אנשי הקמפיין של הליכוד. לדברי אותם הגורמים, "אמסלם התעלם מההערה והמשיך בהטפת המוסר שלו. כרגע המצב הוא שראיונות נקבעים על ידי צוות הקמפיין ולא על ידי ח"כים עצמם, לכן נאומו העצבני של דוד אמסלם היה מיותר ולא הועיל לאחדות בליכוד".

לעומת זאת, גורמים אחרים במפלגה יצאו הבוקר להגנתו של השר. "אמסלם נאם נאום מרגש בסיעה שברגע שבכחול לבן יבינו שאין סיכוי לפוטץ׳ בליכוד הם ילכו על ממשלת אחדות, לכן כל מי שלא רוצה עוד בחירות חייב לתמוך בנתניהו בפומבי", אמרו.