עבדאללה מלך ירדן, התבטא היום (שלישי) באופן חריף נגד התוכנית שהציג ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפיה ישראל תחיל ריבונות על אזור בקעת הירדן. "מהלך כזה עלול לפגוע בשלום בין ישראל לירדן ומצרים". הוא הדגיש בראיון לרשת MSNBC כי אינו "מתייחס ברצינות להצהרות בקמפיין בחירות - אנחנו חייבים לחכות ולראות מה תהיה הממשלה החדשה שתקום בישראל, וכשזה יקרה, להשיב את המוקד לתהליך השלום. עבדאללה הוסיף עוד בשיחה עם המגישה אנדריאה מיטשל כי "באופן כללי הצהרה כזו לא עוזרת בכלל, והיא משרתת את האנשים הגרועים ביותר באזורנו. אם המדיניות היא לספח את הגדה המערבית, תהיה לכך השפעה גדולה על יחסי ירדן-ישראל כמו גם על יחסי מצרים-ישראל". 
המלך תהה בראיון: "לאן אנחנו הולכים אם לא נוכל לקרב בין פלסטינים וישראלים כדי לשלוח מסר לעתיד? עכשיו כל זה בסכנה. אם נעלה את העובדה שישראל נוהגת באפרטהייד עם חוקים שונים ליהודים מאשר לנוצרים ומוסלמים, אז הדבר יסייע בקונפליקט במזרח התיכון". הוא הוסיף כי "אנחנו מתנגדים לרעיון של מדינה אחת משום שהתוצאה תהיה מדינת אפרטהייד". לדבריו, פתרון שתי המדינות הוא הפתרון היחיד לסיום הסכסוך הישראלי-פלסטיני, פתרון של מדינה אחת פירושו מדינת אפרטהייד וזה אסון. 
עבדאללה התייחס גם למתקפה על ענקית הנפט הסעודית, ארמקו, והביע עמדה נחושה לצד ריאד מול איראן. "ברור לנו שמי שעומד מאחורי המתקפה, אם להיות מנומסים, הוא שחקן מדינתי שעושה שימוש בכוחות פרוקסי. אנחנו מתייצבים לחלוטין לצידה של ערב הסעודית. אנו מחויבים להגן על אחינו", אמר וקרא לפתרון דיפלומטי למתיחות מול איראן. הוא הזהיר את טהרן מהמשך התערבות בנעשה במדינות האזור/

איראן מחלקת לעצמה ציונים מאוד גבוהים בתחום הדיפלומטי, אך בתחום מדיניות הפנים היא מקבלת ציון מאוד נמוך", אמר המלך, "הדיפלומטיה, הדיאלוג והתקשורת עם האחר הם הדרך היחידה להסתכלות לעתיד. האלטרנטיבה היא אלימות, וכמעט לא למדנו באזור שלנו שקל לפתוח במלחמות, אבל כמעט בלתי אפשרי לצאת ממנה". בסיום דבריו אמר כי התחזקותו של ארגון המדינה האסלאמית דאעש בעיראק הוא אחת הסיבות שירדן ומצרים פנו לעיראק, במטרה לשפר את התיאום הביטחוני ביניהן.