העיתונאי שרון גל, עבר במהלך השנים האחרונות תהפוכות רבות, מעבודתו ב"לילה כלכלי" ברדיו תל אביב, דרך שירותו כחבר כנסת מטעם ישראל ביתנו, המעבר ל"ערוץ 20", הפרישה ממנו, הכניסה לבית "האח הגדול" ועד הגשת התוכנית "שרון ורני בע"מ". כעת נבחר העיתונאי להגיש את "ברקוד" המשודרת ב"רשת 13" מידי ערב בשעה 19:30. גל יחליף את נגה ניר נאמן שהובילה את התוכנית, תחילה בערוץ עשר כמוסף בתוך מהדורת החדשות ועם המיזוג עם "רשת 13" כתוכנית יומית במשך תשעה חודשים.



מהערוץ נמסר כי ניר נאמן החליטה לפרוש מהגשת "ברקוד" אולם תמשיך בפעילותה בחדשות רשת 13, תוביל פרויקטים מיוחדים בנושאי הצרכנות, התיירות והתעופה במהדורה המרכזית ותמשיך להגיש את המהדורה המרכזית כמגישה שלישית. גל יחל להגיש את "ברקוד" במהלך חודש נובמבר.





כזכור, גל החל את דרכו העיתונאית בשנת 1997 וב-2003 הצטרף לחדשות עשר ככתב וכפרשן. לאחר כשש שנים ייסד והגיש את "לילה כלכלי" ב"ערוץ עשר" שהפכה לאחת הרצועות המצליחות של הערוץ.



עם המיזוג בין "רשת 13" לערוץ עשר הגיש גל יחד עם רני רהב את רצועת השידור של ימי שישי ב-18 בערב. התוכנית בהגשתם הגיעה לרייטינג ממוצע של 4.4 אחוזים והעלתה את רייטינג הרצועה בכ-20 אחוזים בתוך תקופת זמן קצרה. במהלך החודשים האחרונים משמש גל כפרשן במשדרי החדשות והאקטואליה של "רשת 13" ובמקביל מגיש מזה כשנתיים וחצי, בכל בוקר בשעה 8 תוכנית אקטואליה שעוברת בסינדיקציה ברדיו חיפה, רדיו דרום ורדיו גלי ישראל.