חשד לרצח בדרום: סמוך לשעה שלוש ושלושים הלילה (חמישי) התקבל דיווח במוקד המשטרה דיווח על זעקות בדירה בגן יבנה. לשוטרים שהגיעו למקום התבררה תמונה קשה, שעה שבתוך הדירה שהו ארבעה בני משפחה - אב, אם ושני ילדיהם, כאשר האב התבוסס בדמו ובסופו של דבר נקבע מותו. האם פצועה באופן קשה, כך על פי פרמדיקים של מד"א. שוטרים שהגיעו לדירה איתרו בתוכה את הבן והוא נעצר. ההערכה היא שהבן נכנס לחדר השינה של ההורים ודקר את שניהם. בתוך הדירה שהתה גם בתם של הזוג, בת 31, לאחר שהייתה עדה לאירוע הרצח.


זירת האירוע בגן יבנה. קרדיט: דוברות המשטרה

לצוותים של מד"א שהגיעו למקום לא נותר אלא לקבוע את מותו של האב ולפנות מהזירה את האם לבית החולים. הבת מסרה עדות ראשונית מבלבלת ופונתה למחלקת הטראומה בבית החולים. הבן כאמור לאחר שקיבל טיפול ראשוני נלקח לחקירה. במהלך היום הוא יובא לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו. על פי הנהוג במקרי רצח דומים לא מן הנמנע כי הבן יישלח לבדיקת הסתכלות כדי לקבוע את כשירותו למעצר ולעמוד לדין. החקירה בראשיתה. 
 
הפרמדיקים של מד"א הנרי זערור ויניב שמיס סיפרו כי "כשהגענו למקום, ראינו גבר ואשה  בשנות החמישים עם פציעות, הגבר היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו, האישה הייתה בהכרה מלאה וסבלה ממספר פציעות דקירה, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה לבית החולים כשהיא בהכרה ומצבה קשה ויציב". 

חובש בכיר במד"א איציק פאר שהגיע ראשון למקום הוסיף וסיפר כי "אשה כבת 31 שהייתה במקום ולקתה בחרדה טופלה על ידנו ופונתה לטיפול בבית החולים".

גורמים בסביבת המשפחה טענו כי האב פנה למשרד הבריאות ולמשרד הרווחה בבקשות לאשפז את הבן, אולם הדבר לא נעשה.