בית המשפט גזר היום (חמישי) עונש מאסר עולם על הרוצח אשר פרג', ששרף למוות את טובה קררו, אחות קופת חולים, בחודש מרץ 2017 בחולון. מכתב האישום שהוגש נגד פרג' עלה כי הוא תכנן מראש ולפרטי פרטים את הרצח האכזרי. פרג' סבר שחיסון שנתנה לו האחות הוותיקה נגד שפעת הזיק לו, והגיע למרפאה כשהוא מצויד במצת ובבקבוק המכיל חומר דליק, והמתין לתורו בסמוך לחדרה של קררו. 



כששהו הנאשם והאחות בחדרה שפך עליה פרג' את החומר הדליק והצית אותה. מיד לאחר מכן עזב את חדרה בעודה נשרפת בחיים, השליך את הבקבוק והמצת מידו ועזב את המרפאה. מותה של קררו נקבע במקום. בחקירה הסביר פרג' כי "היא הרסה לי את החיים ואני שרפתי אותה והרסתי לה את החיים. היא הרגה אותי עם הזריקה שנתנה לי לפני חודשיים לשפעת. הדלקתי אותה כמו שהיא הרגה אותי". 



בתה הבכורה של קררו, נופר אסלן, אמרה ל"מעריב" לפני כחצי שנה כי היא "מצפה לעונש המקסימלי, למאסר עולם. אין פה שום סיבה לחמלה. גם לא בגלל גילו המבוגר". 



משפחתה של טובה קררו בגזר הדין. צילום: אבשלום ששוני



אסלן הוסיפה עוד באותו ראיון כי "אמא שלי הקדישה את רוב זמנה לעזרה לזולת ובאמת דאגה למטופלים שלה. הרבה פעמים היא לקחה את הקשיים שלהם איתה הביתה בסוף יום העבודה, כי באמת היה לה אכפת. זה היה הרבה מעבר ללעבוד וללכת הביתה. היא דאגה לו, ניסתה להקל עליו ולטפל בו בזמן שהוא זמם תכנית כל כך מרושעת". 



כיום קרוי סניף קופת החולים בחולון, בו עבדה קררו "קופת חולים שיכון עממי על שם טובה קררו ז"ל". בתה סיפרה כי "אחרי הרצח עברנו משם. כי זה היה קשה לנו מידי". 



טובה קררו ז"ל. באדיבות המשפחה