מסר מאיים: מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה ממשיך בלוחמה הפסיכולוגית נגד ישראל, וצוטט היום (שבת) בעיתון "אל אחבאר" כשהוא מדגיש את הידע המודיעיני הרב שצבר הארגון שיכול לשמש בעת מלחמה או עימות צבאי. לדברי נסראללה, שצוטט היום ב"אל אחבאר" הלבנוני, "אנחנו מאיימים עליהם ואנחנו ניכנס לפלסטין הכבושה". לטענתו, "יש לנו מידע נרחב, חסר תקדים למעשה, על כל האירועים שקורים אצל האויב וההתפתחויות, גם באמצעים פומביים וגם באמצעים חשאיים".

בריאיון שהעניק למגזין מגזין "מסיר" שיוצא לאור מטעם לשכת מנהיג איראן, עלי חמינאי, אמר: "יש לנו מידע מודיעיני חסר תקדים - אנחנו עוקבים מקרוב אחרי כל מה שנעשה ביישות האויב וגם אחרי ההתפתחויות בה".
 
נסראללה טען כי "המידע מושג באמצעים מוצהרים וגם בכאלה שלא, אנחנו מבצעים פעולות להערכתו ולומדים אותו". הוא התייחס ל"חוזק" של חיזבאללה ואמר: "הארגון לומד את ישראל בצורה תמידית את התפיסה שלה, תרבותה, המנהגים של הישראלים והמסורת שלהם וגם נקודות החוזק והחולשה שלה כמו גם ההתקדמות שלה בכל תחום ולכן הארגון חיזבאללה יודע ומעדכן תמיד את מאגר המידע שלו בכל הקשור ליישות".

מנהיג הארגון טען כי "אנחנו יודעים איך הם חושבים מה הם אוהבים מה הם שונאים מה משפיע עליהם ומהן המחלוקות הקיימות הפוליטיות והמפלגתיות והדתיות שיש להם". לדבריו, המידע הרב הכולל בין היתר הערכה של ההנהגה הפוליטית והצבאית שלה, מעניק לנו את הדרך לדעת כיצד להתמודד עם האויב בדרכים שונות.
 
בהמשך דבריו התייחס למציאות הנוכחית בדרום לבנון. "האויב נמצא תמיד במגננה", אמר, "המצב התהפך שכן אנחנו היינו במצב הזה בעבר - אך כעת אנחנו מאיימים שניכנס לפלסטין הכבושה". לטענתו, המשוואה באזור השתנתה בזכות המהפכה האיסלאמית באיראן, כיום בהנהגתו של חמינאי, ותמיכתו הממושכת בחיזבאללה ובתנועות ההתנגדות באזור. נסראללה הוסיף עוד כי "ארצות הברית תומכת בישראל בדרום ומונעת מהלבנונים להוציא את הנפט והגז בדרום לבנון, שכן החברות שבאות לאזור פוחדות מסנקציות אמריקאיות". 
בתחילת החודש אמר מזכ"ל הארגון כי "לא נותרו עוד קווים אדומים בכל הקשור להגנה על לבנון מפני האגרסיביות הישראלית", אמר נסראללה, וציין כי "ללבנון יש הזכות להגן על מדינתה מול התקיפות הישראליות".
כמו כן נסראללה אף טען בנאומו כי כל תקיפה על איראן "תהרוס את האזור", והוסיף: "אם אתם חושבים שתקיפה על איראן תסיים את ההתנגדות, אני מבטיח לכם את ההפך. בעקבות תקיפה כזאת ישראל תחדל מלהתקיים". בהמשך נסראללה כינה את צה"ל - "צבא הוליוודי", וטען כי "למדנו לקח מהמופע שעשיתם".