סערת ההאשמות בתקיפה מינית של ילדים נגד מייקל ג'קסון לא שוכחת: מאט פידס, ששימש כשומר הראש של מייקל ג'קסון במשך 10 שנים עד למותו ב-2009, סיפר בראיון על חוויותיו מעבודתו והתייחס להאשמות שמיוחסות לזמר בדבר תקיפה מינית של קטינים. פידס טען בראיון כי במשך העשור שעבר עם המוזיקאי לא מתקל בשום דבר יכול היה לרמז על פעילות מינית עם קטינים ואמר: "כל עניין הפדופילה הוא שטות גמורה". 



מייקל ג'קסון. רויטרס
מייקל ג'קסון. רויטרס



המאבטח לשעבר סיפר: "היו לו חברות והיו לו נישואין לגיטימיים לגמרי לליסה מארי פרסלי, זו הייתה הדרך בה הוא חי את חייו". עוד טען פידס כי: "זה היה 'בלתי אפשרי' שג'קסון מפגע מינית בילדים באחוזת נוורלנד בגלל שהוא "כמעט ולא היה שם"", והוסיף: "עזרתי להבריח בנות לחדרו של ג'קסון".



בחלק אחר של הראיון אמר המאבטח כי ג'קסון יצר במכוון שערוריות סביבו ורצה שחייו יהיו "המסתורין הגדול בעולם" וטען כי: "הוא ידע איך לתעתע בתקשורת ולהגיע לעמוד הראשון, ב-90 אחוז מהזמן זה עבד, כמו הפעם בה הסתובב עם מסיכה על פניו, או כשדביק סלוטייפ לאפו".



כזכור, בחודש מאי פורסם “לעזוב את נוורלנד", סרטו השערורייתי של דן ריד מבית HBO וצ'אנל 4 הבריטי, שנחשף לראשונה בינואר שעבר בפסטיבל הסרטים סאנדנס, ומתאר את ההתעללות המינית לכאורה שחוו בילדותם שני גברים על ידי מייקל ג'קסון. עובדות, סרטו של ריד לא חידש אלא הציג טענות שהועלו לפני שנים רבות.



כידוע, זו לא פעם ראשונה שתלונות על תקיפה מינית של נערים על ידי הזמר נשמעו בתקשורת. חמש מהן פורסמו ושתיים הגיעו לבית משפט. ב־1993 העיד נער בשם ג'ורדי צ'נדלר כי ג'קסון התעלל בו מינית בזמן שהתארח באחוזת נוורלנד. חקירה נפתחה, ההאשמות לא הוכחו, אך הזמר שילם לצ'נדלר כ־22 מיליון דולר בהסדר שנערך מחוץ לכותלי בית המשפט. ב־2005 נפתח משפט נוסף. אחיו של נער בן 13 בשם גאווין ארוויזו העיד בסרט “לגור עם מייקל ג'קסון" כי היה עד ליחסי מין בין גאווין הצעיר לבין הזמר, מה שגרר פתיחת חקירה ומשפט. אלא שאמו של ארוויזו מעדה ונתפסה בעדות שקר, מה שערער את אמינות התיק ובסופו של דבר הוביל לזיכוי מוחלט על ידי חבר המושבעים.