השלכות החג: ויכוח בין זוג נשוי לגבי היכן יחגגו ויערכו את ארוחות החג של ראש השנה, אצל ההורים שלה או ההורים שלו, הגיע למשבר נישואים עמוק שעלול להוביל לגירושין של השניים. הבעל פנה לעורכת הדין שרין סולן בטענה כי פנה לאשתו כבר בשנה שעברה וביקש ממנה לעשות את החג הבא אצל הוריו. באמצעות עורכת הדין שיגר הבעל לרעייתו מכתב בו טען כי "אם ראש השנה הזה יעבור כשאשתי וילדי לא יחגגו עם הורי אנחנו נביא את הקשר בינינו לקיצו". 



בתגובה לכך טענה האישה כי במקרה כזה יישאר בעלה חסר כל, כיוון ש"גם הווילה שלנו רשומה על שם הורי, ואנחנו גרים בה למעשה בשכירות". עו"ד סולן טוענת כי הבעל יתבע מזונות ופיצוי כספי כבד מרעייתו לנוכח רמת החיים אליה הורגל בשבע השנים בהם הם חיים יחד.



מדובר בזוג צעיר, בתחילת שנות השלושים לחייו, תושבי מרכז הארץ שמתגוררים בוילה יוקרתית אותה קיבלו מהוריה של האישה. עובדה זו גרמה לבעל להתנתק מהורי רעייתו לפני שלוש שנים, בגלל רצונם, לדבריו, "לשלוט ברעייתי, בנכדים ובכל מה שקורה בבית שלנו". 



הדרמה כאמור הגיעה לשיאה כשהאישה הפצירה בבעלה לעשות איתה את החג אצל הוריה בוילה הגדולה בסביון, אליה הוזמנו כל בני המשפחה והחברים. "הגיע הזמן שנהיה עם ההורים שלי", הבהירה האישה לבעלה, שהודיע בתוקף כי השנה יעשה את החג עם הוריו ואחיו בדירתם הצנועה בתל אביב. 



עו"ד סולן ניסתה לשכנע את הבעל להימנע מלהעמיד אולטימטום לאשתו, אך זה כאמור, לא הקשיב לעצתה.