בתיעוד שהתפרסם בסוף השבוע ברשת האינסטגרם והפך לויראלי בכל העולם, נראית אישה שנכנסה לכלוב האריות בגן החיות ברונקס שבמדינת ניו יורק, וניסתה להתגרות באריה המופתע. גן החיות גינה את הסרטון ומאשר שצוות העובדים הוזהר כי מישהו טיפס מעל מחסום הבטיחות במתחם האריות האפריקני ביום שבת האחרון.



דובר גן החיות אמר: "פעולה זו הייתה הפרה קשה של הוראות הבטיחות והסגת גבול שלא כדין שיכולה לגרום לפציעה ואף למוות. קיימים מחסומים וכללים כדי לשמור על הביטחון של המבקרים, הצוות ובעלי החיים כאחד. יש לנו מדיניות של אפס סובלנות בנושא הסגת גבול והפרת מחסומים".



בסרטונים ניתן לראות את האישה עומדת מטרים ספורים מהאריה המבולבל בתוך המתחם הסגור, כשהיא מנופפת בידיה, רוקדת ומתגרה בו. הרנן רינווסו, האיש שצילם את המעשה הפרוע, סיפר לרשת חדשות מקומית כי ביקר בגן החיות עם בני משפחתו וכשראה אותה חשב בתחילה כי מדובר בחלק מהתצוגה וכי היא עובדת גן החיות.



הוא הוסיף: "ברגע שראיתי שהיא עומדת שם ואומרת 'היי' לאריה, רוקדת ומנופפת לו לשלום, הבנתי כמה זה מטורף". הוא מספר שבשלב מסוים האריה התחיל להתרגז ושאג ובזמן הזה לקח את משפחתו והסתלק מהמקום. האישה יצאה ללא פגע מהאירוע.