בעקבות מקרה אלימות של ילד כלפי גננת וסייעת בגן 'העוגן' בבת ים. יושבת מחר הגן לשעתיים והגן יפתח בשעה 10:00. הבוקר (רביעי) ילד כבן חמש, היכה בצורה חריגה את הצוות החינוכי. כמו כן, אותו הילד הכה נמרצות את שאר ילדי הגן. הגננת והסייעת פונו לקבלת טיפול רפואי עקב חשש לשברים בזרועותיהן.
בנוסף, הלימודים בגן "חבצלת" בערד יושבתו למשך שעתיים מחר, זאת מפני שהחל מתחילת שנת הלימודים, הגננת והסייעת הוכו על ידי ילד מהגן. כתוצאה מכך, נגרמה לגננת פגיעה חמורה בגבה והיא נמצאת כבר שבועיים בחופשת מחלה. המחליפה של הגננת וגם הילדים בגן מוכים על ידו על בסיס יום יומי.
בתוך כך, בית הספר 'בן צבי' בקרית גת יושבת לשעתיים בשל בעקבות מקרה של אלימות מילולית של הורה כלפי המנהלת. הורי תלמיד בכתה ג' נכנסו הבוקר לתוך שטח בית הספר על מנת להכות תלמיד שלדבריהם הכה את בנם בהסעה. המנהלת הגיעה למקום שבו ההורים היו על מנת לברר את הנושא. האב הרים את קולו על המנהלת והצמיד את גופו אל גופה וגידף אותה בגסות. בנוסף, האב הרים את קולו והניף את ידיו לאות איום. המנהלת הגישה היום תלונה במשטרה כנגד האב וציינה כי היא "מרגישה מאוימות ואומרת שלא נתקלה בהתנהגות כזאת מעולם".

מהסתדרות המורים נמסר בתגובה למקרים המדוברים: "אנחנו מגלים אפס סובלנות כלפי כל אירוע של אלימות הפוגע בכבודם ובשלומם של עובדי ההוראה ורואים אירוע זה בחומרה רבה".